news08.net/ads.txt

כל אחד הוא אור קטן וכולנו אור איתן- גם בקהילת העסקים

ידוע שהעסקים הקטנים והבינוניים חשובים מאוד לכלכלה הישראלית והם תורמים 62.3% מהתוצר העסקי ומוסיפים למשק כ-80 אלף משרות. בשנה האחרונה אכן צצו פורומים ופעילות מגוונת לקידום עסקים ברחבי הרשויות והמועצות השונות שמטרתן להעניק העשרה, ידע ותמיכה לעסקים השונים. נראה שהנושא עולה בכל רשות שמכבדת את עצמה.

מי שהקדים את זמנו בנושא התמיכה בעסקים הקטנים והקמת קהילת עסקים היה אלי אסקוזידו, ראש המועצה האזורית נחל שורק, שכבר לפני ארבע שנים הבין את הצורך הקיים ברשות והחליט להעניק תמיכה ליוזמה מקומית שהתפתחה בשטח בשם “קהילת עסקים נחל שורק”. הקהילה החלה כיוזמה התנדבותית לשיתוף פעולה בין מספר יזמים, התרחבה תוך שבועות בודדים והקיפה מעל 100 בעלי עסקים ממרחב המועצה. העסקים חברו יחד ליצירת שיתוף פעולה שיווקי. הם פנו לראש המועצה אלי אסקוזידו שהעניק את תמיכתו המלאה וקישר בין הקהילה לבין משרד הכלכלה וסוכנות מעוף אשדוד להעברת חלק מפעילויות ההעשרה שלהם ליד בנימין- פעולה שאפשרה לרבים מבעלי העסקים שהתקשו לצאת מאזור המועצה- לקבל תמיכה, העשרה וייעוץ באופן נגיש וקרוב לבית. ההצלחה של קהילת העסקים בנחל שורק עשתה כנפיים ולמפגשים והכנסים השונים מגיעים בעלי עסקים מרחבי הארץ המעוניינים לקחת חלק בפעילות השוטפת של הקהילה מה שמעיד יותר מכל על הצלחת הקהילה והיותה מובילה בתחום.

בשבוע האחרון התקיים עוד כנס מוצלח נוסף של קהילת העסקים. הכנס הפעם היה משותף עם קהילת העסקים של מועצה אזורית שפיר והתארחו בו בעלי עסקים רבים משפלת יהודה וכל האזור. הפעם בעלי העסקים נהנו מהרצאתו של ד”ר שכנוע יניב זייד על שיווק, התקיים פאנל כלכלי על עתידו של המגזר העצמאי עם ראשי המועצות אלי אסקוזידו, אדיר נעמן, מנכ”ל משרד הכלכלה שי רינסקי וסמנכ”ל החברה למתנ”סים שי רייכנר. לאחר מכן רמי לוי מרשתות השיווק הגיע לספר את סיפורו האישי והעסקי. גולת הכותרת של הכנס הייתה מפגש ראשוני עם אביר קארה ממייסדי אני שולמן- ארגון העצמאים החדש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן