news08.net/ads.txt

“לא הייתי מסוגלת להתמודד”: עדותה של הנערה מפרשת האונס באילת – כל הפרטים בכתבה

“לא הייתי מסוגלת להתמודד”: עדותה של הנערה מפרשת האונס באילת בת ה-16, שעל פי החשד נאנסה על ידי 30 גברים, מתקשה להתמודד עם הביקורת: “אף אחד לא יודע מה עבר עליי”. כעת, היא דורשת מהמשטרה לשחזר את הסרטונים – שככל הנראה נמחקו מהניידים של החשודים.

החשד לאונס קבוצתי באילת: “למחרת המקרה, אחד הצעירים ניגש אליי ואמר לי שיש לו סרטונים. הוא שאל אותי אם אני רוצה שהוא ישלח אותם אליי – אבל לא הייתי מסוגלת להתמודד עם זה”, כך סיפרה הנערה בת ה-16, שהתלוננה בשבוע שעבר כי בעת ששהתה במלון באילת נאנסה על ידי 30 גברים, בעדותה במשטרה.

לפי כתבתו של אלמוג בוקר, הנערה, שנמצאת בימים אלה לצד משפחתה, מסרה כי היא שואבת תמיכה ועידוד רב מהתמיכה הציבורית אותה היא מקבלת. “אני מרגישה שיש הרבה אנשים מאחוריי וזה מחזק אותי מאוד”, אמרה, אולם הודתה כי בד בבד, היא לא מצליחה להתעלם מהביקורות והחצים שמופנים כלפיה, בין היתר ברשתות. “אף אחד לא יודע מה עבר עליי – אז איך אתם מעבירים ביקורת ושואלים אותי שאלות כאלה?”.

הסרטונים, ככל הנראה, נמחקו מהניידים של החשודים בפרשה. כעת דורשת עורכת דינה של הנערה, שני מורן, שהמשטרה תשחזר את התיעוד מהאירוע הקשה. “היא חווה את הסבל ואת הכאב ואת כל התחושות הקשות שנלוות לאירוע כזה טראומטי”, סיפרה מורן, “היא חיה את התחושות בכל רגע ורגע”.

“לצד זאת, אני יכולה לומר שיש בה עוצמות נפש שלא ראיתי בהרבה ילדות בנות 16. האירוע כולו צולם על ידי חלק מהחשודים – כך עולה מהגרסה שהיא מספרת. אנחנו מקווים ודורשים מהמשטרה לעשות כל פעולה, כל אמצעי – יהא התשלום אשר יהא, על מנת לשחזר את הסרטונים”, הוסיפה.

אתמול הודיעה המשטרה כי היא בודקת חשד לפיו 30 צעירים השתתפו באונס קבוצתי שאירע במלון באילת. בסוף השבוע שעבר, נערה בת 16 התלוננה במשטרת אשקלון כי כמה ימים לפני כן, בעת ששהתה במלון בעיר הדרומית, נאנסה על ידי קבוצה גדולה של גברים. על פי עדותו של אחד הצעירים שנכחו בחדר, יותר מ-30 צעירים תקפו את הנערה מינית. לדבריו, מצלמות האבטחה במלון תיעדו את הגברים “עומדים בתור”.

אחד החשודים, תושב המרכז, נעצר. לטענתו, הוא כלל לא קיים יחסי מין עם המתלוננת. השופט האריך את מעצרו בחמישה ימים. מוקדם יותר היום, חשוד שני, תושב חדרה בן 27, נעצר בחשד למעורבות בפרשה. גם מעצרו הוארך בחמישה ימים – וגם הוא מכחיש כל קשר לאירוע. “לא הייתי בחדר כשהאירוע קרה”, טען בחקירתו.

לשני החשודים בפרשה עבר פלילי. נגד אחד מהם הוגש בעבר כתב אישום בגין התפרצות ובעיות אלימות, ונגד השני בגין שימוש בסכין. לדברי אחד מהם, הכול קרה ביום רביעי שעבר בשעה אחת בצהריים. לשוטרים סיפר כך: “הגענו להתארח במלון הרודס בעיר. החדר שלנו לא היה מוכן אז נסענו למלון הים האדום לאחסן את המזוודות אצל חבר. הייתה שם המולה, הרבה מאוד צעירים ששתו אלכוהול – אבל אין לי קשר לזה. אפילו לא נכנסתי לחדר”.

בינתיים במלון הים האדום, שם על פי החשד אירע המקרה, האורחים – רובם נערים, מזועזעים מהפרשה. “הצטערנו לשמוע על זה”, אמר לחדשות 13 אחד מהם, ואילו אחר הוסיף: “זה לא נתפס, לא הגיוני שיש דבר כזה בכלל בארץ”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן