news08.net/ads.txt

לוחמי האש חילצו חתול ברחובות, בניגוד להנחיות נציב הכבאות

פקחי השירות הווטרינרי, בסיוע לוחמי האש, חילצו חתול שנתקע על קורת בטון בקומה השביעית בבניין ברחוב דוד שאול בעיר רחובות. דיירים במקום פנו למוקד העירוני ודיווחו על החתול שנתקע – פקחי השירות הווטרינרי הזעיקו את לוחמי האש.

כבאית שחשה למקום העלתה למרומי הבניין כלוב שהוכן מראש והחילוץ בוצע כמתוכנן כאשר החתול נכנס לכלוב. משם משכו אותו פקחי השירות הווטרינרי ושחררו אותו אל מקום בטוח. לדברי ד”ר אבי צרפתי, הווטרינר העירוני, ״מדובר בחתול מפוחד שהגיע למקום שלא יכול היה להיחלץ ממנו. על אף המקום המסוכן שאליו נקלע ומורכבות המשימה – פקחי השירות הווטרינרי ולוחמי האש עשו הכל על מנת לחלץ את החתול. נמשיך לסייע בכל מה שניתן לכל בעלי החיים בעיר״.

כזכור, בחדשות 08 פורסם כי נציב כבאות והצלה, דדי שמחי, נשמע בהקלטה החלטי לגבי חילוץ בעלי החיים: “אני לא מסכן שום חיים של כבאי, ולא רק את חייו, גם לא מסכנים את ידו או את רגלו כדי לחלץ איזה חתול. שמעתם?”. המקרה הנ”ל ממחיש כי לא בהכרח מה שנאמר לכבאים על ידי הנציב, מתבצע בפועל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן