news08.net/ads.txt

מאוחדת ועמותת עמך למען אוכלוסיית ניצולי השואה

סדרת הרצאות והדרכות בנושאי בריאות, המיועדות לאוכלוסיית ניצולי השואה, יועברו על ידי צוות רב מקצועי של מאוחדת מחוז דרום במטרה להעשיר אותם בידע רפואי שימושי

שיתוף פעולה בין עמותת ״עמך״ ומאוחדת מחוז דרום, ינגיש מידע שימושי בנושאי בריאות לאוכלוסיית ניצולי השואה. צוות רב מקצועי מטעם מאוחדת במחוז דרום, יגיע לסניפי עמך הפרוסים ברחבי הדרום ויעביר סדרת הרצאות המותאמות לאוכלוסייה זו. המיזם קם מתוך חשיבות להעניק ולהרחיב לאוכלוסיית הניצולים את הידע בנושאים הנוגעים לבריאותם, ולחזק את הקשר המיוחד איתם.

שיתוף הפעולה, קם במסגרת יוזמה של דינה רוזן, מרפאה בעיסוק מחוזית במאוחדת דרום, יחד עם אריאל קווינט, כלכלן מחוזי ופעיל בעמותת עמך ואילנה תבור, מנהלת חווית המטופל במאוחדת. בתכנית יזכו המשתתפים לקחת חלק בהרצאות מתחומים מגוונים, כמו: ריפוי בעיסוק, תזונה, פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית, קלינאיות תקשורת, פיזיותרפיה ורוקחות קלינית.

בנוסף, במסגרת שיתוף הפעולה, עובדי מאוחדת מחוז דרום יצפו בהצגה של תיאטרון עמותת ״עמך״ רחובות וניצולי השואה, המספרת את סיפוריהם האישיים ומוצגת על ידם. המופע הכולל סרטים דוקומנטריים ושירים, יציג את זיכרונות וחוויות השואה, סיפורי העלייה, התקומה וההתיישבות בתקופה שלאחר המלחמה.

דינה רוזן, מרפאה בעיסוק מחוזית במאוחדת ויוזמת התוכנית: ״ביום השואה לפני שנה, נולדה המחשבה על הקמת מיזם שיתרום ויסייע לקהילת ניצולי השואה. אוכלוסיית ניצולי השואה זקוקה לתמיכה של החברה בכלל ושלנו בפרט, עלינו להוקיר אותם בכל יום ויום ולכן, החיבור שלנו עם עמותת עמך הוא מבורך וחשוב ומאפשר לצוותים הרפואיים שלנו לתרום מכלים והידע שלהם”.

״חזון עמותת עמך הוא להנציח את זיכרון השואה ולהתייחס בכבוד המיועד עבור ניצולי השואה. פעילות העמותה מעניקה תמיכה נפשית וחברתית לדור ניצולי השואה וטיפולים מקיפים במגוון תחומים. שיתוף הפעולה עם קופת החולים מאוחדת מתחבר לחזוננו בנתינה ובתרומה למען קהילת הניצולים ואף מנציח את זיכרון השואה ומעביר אותו הלאה לדורות הבאים״, אומרת תמי חיות מנהלת מועדון עמותת עמך רחובות. פיילוט התוכנית יחל בחודש פברואר בעיר רחובות ובהמשך יתרחב לערים נוספות בדרום.

צילום: יח"צ מאוחדת מחוז דרום

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן