מודיעין מכבים רעות – עיר כתומה עם מגמת עלייה בתחלואה; עשרות דו”חות ניתנו לתושבים בקניון, במרכזי המסחר ובסופרים

ציון הרמזור של מודיעין מכבי רעות נכון להיום (שני) הוא 7.3. השכונות הנביאים, המגינים, אבני חן והכרמים הן שכונות אדומות. השכונות הנחלים, הפרחים ורעות מוגדרות שכונות כתומות. השכונות מוריה, משואה, השבטים, הציפורים מכבים ונופים מוגדרות שכונות צהובות. מרכז העיר מוגדר ירוק

64 מאומתים חדשים נוספו ביומיים האחרונים. 40 תושבים החלימו או הוסרו, מאחר והם אינם תושבי העיר. בסה”כ בעיר 475 תושבים מאומתים לנגיף.

עירית מודיעין מכבים רעות מציינת כי 70,188 מתושבי העיר נתנו כתף והחלו את תהליך ההתחסנות נגד הנגיף. 66,966 מתושבי העיר קיבלו את החיסון השני נגד הנגיף והשלימו את תהליך החיסון. 11,125 מתושבי העיר בגיל 50 ויותר קיבלו את החיסון השלישי נגד הנגיף.

השיטור העירוני עורך עשרות ביקורות פתע בבתי מבודדים, וכן מגביר את האכיפה על עטיית מסכות בחללים סגורים. פעילות זו תימשך ככל שיידרש למען בריאות התושבים. עירית מודיעין: “בהתאם להנחיית משרד הבריאות, חלה חובת עטיית מסכה בחללים סגורים. בהתאם לכך הונחו עובדי השיטור העירוני להגביר את האכיפה בנושא זה. במהלך השבוע האחרון ניתנו עשרות דו”חות לתושבים אשר הפרו הנחייה זו בקניון מודיעין, במרכזי המסחר ובסופרים. הקנס לעבירה זו הוא 500 שקלים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן