news08.net/ads.txt

מזעזע | בן 50 נמצא במצב ריקבון בדירה ברחובות

שוב מקרה מצער של אדם שנפטר בביתו ואותר רק למחרת. לפני זמן קצר הוזעקו מתנדבי זק”א רחובות לדירה במזכרת בתיה , לאחר דיווח על גופה של אדם בשנות החמישים לחייו, אשר נמצא מת בביתו.

המתנדבים הגיעו עם האמבולנס החדש שהושק לפני כשבועיים ברחובות.
המתנדבים *זאב חיימוביץ וירחמיאל אורלנצ’יק* מזק”א צוות רחובות מספרים: “הוזעקנו לטפל במקרה של אדם שנפטר ככל הנראה אתמול בביתו, ורק הודות לערנות קרובי משפחתו, הוא אותר היום, אילולי הערנות שלהם יכול היה לאבד צלם אנוש ולהתחלל כבוד המת”.
מפקד זק”א רחובות *יצחק הומינר* מבקש לנצל את ההזדמנות ולקרוא לציבור להיות ערני לסביבתו.
“רק ביממה האחרונה טיפלו מתנדבי זק”א ב-3 מקרים של גלמודים ועריריים שנמצאו ללא רוח חיים בהם גם במצב של איבוד צלם אנוש. מקרים אלה הצטרפו לעוד מקרים רבים שאירעו השבוע ובפרט בימי הקורונה”.
מפקד זק”א רחובות מוסיף ואומר “זה יכול להיות השכן או השכנה של כל אחד מאתנו, ואיש מאתנו לא מתעניין בשלומם במשך תקופה ארוכה. לא פעם, בשל חוסר תשומת לב. אין מי שידאג לשלומם במקרה של סכנת חיים או חלילה במקרה של מוות, אז גופת המנוח נותרת עזובה בדירה עד כדי מצב של ריקבון מתקדם”.
הוא מוסיף ואומר “אם נהיה עירניים לשכנינו ולסביבתנו, נוכל להזעיק עזרה בעוד מועד ופשוט להציל חיים! וגם חלילה במקרה של מוות, נוכל לדאוג להביא את גופת הנפטר לקבר ישראל בהקדם האפשרי, לפני אובדן צלם אנוש”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן