news08.net/ads.txt

ממשיך בפעילות המוניציפלית: בעיצומו של גל הקור, מבצע חבר המועצה לשעבר, שלמה מונטג מבצע חלוקת מעילים

כמידי שנה בחודשי החורף, גם השנה יזם חבר מועצת העיר לשעבר שלמה מונטג (נציג דגל התורה) חלוקת מעילים למשפחות רבות מעוטות יכולת מתושבי העיר, שאין באפשרותם לרכוש ציוד בסיסי ולהיערך כיאות לחורף ולגל הקור הפוקד את ישראל.

מונטג, שבמהלך השנה מתעתד לשוב ולכהן כחבר מועצה מטעם רשימת שס”ד במסגרת רוטציה עם ח”מ העיר שי קזיוף, ממשיך בכך את פעילותו הציבורית הענפה למען תושבי העיר גם מחוץ למסדרונות העירייה, ביוזמות סיוע מגוונות ובמתן ייעוץ לתושבים הנתקלים בקשיים וחסמים בירוקרטיים שונים.

“החלוקה הזו היא כבר מסורת שהחלה לפני מספר שנים”, אמר הבוקר מונטג לחדשות אפס שמונה. “עם השנים, ובתוקף פעילותי הציבורית, נחשפתי לנתונים מזעזעים של משפחות שמתגוררות בינינו ושאין באפשרותם לצרוך ולו ציוד בסיסי לקראת חודשי החורף הארוכים והקרים. אני שמח שנפלה בחלקי הזכות להקל עליהן ולו במעט ולסייע להן לעבור בשלום את הימים הקרים האלו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן