news08.net/ads.txt

מקהלת לב קרית גת התארחה בבית ספר בגין

אירועי חודש המודעות לאנשים עם צרכים מיוחדים מתקיימים בכל רחבי העיר. כחלק מאירועי ההסברה, התארחה מקהלת לב קרית גת, המורכבת מילדים עם צרכים מיוחדים, בבית ספר בגין. המקהלה המיוחדת הוזמנה על ידי מנהלת בית הספר, מרים קיסוס, ויו”ר וועד ההורים, אלינור אוזנה, להופיע בטקס חג החנוכה הבית ספרי.


המקהלה, המורכבת מילדים עם שיתוק מוחין, אוטיזם ומוגבלות שכלית, ובנוסף מאחים לילדים עם צרכים מיוחדים, שרה במהלך הטקס 3 שירים, וזכו לתגובות אוהדות ונרגשות מאוד של הילדים, הצוות וההורים. בסיום ההופעה העניקו להם ילדי בית הספר שי שהכינו עבורם. מקהלת לב קריית גת הוקמה לפני כ-4 שנים, בליווי מוזיקלי של איציק סוויסה, על ידי מרכז מריאן והמרכז למשפחות של אגף הרווחה. מאז הקמתה היא מייצגת את קריית גת ומופיעה בכל רחבי הארץ בהצלחה רבה. בשנה שעברה אף הוזמנו להופיע בבית הנשיא בירושלים. כל הופעה היא הזדמנות להעצים את הילדים המיוחדים וגם להעלות את המודעות ולהגביר את הסובלנות לשונה.

לעדכוני וואטסאפ בקריית גת לחצו כאן: https://chat.whatsapp.com/BW9goPGmLLE8qGVEZ3obOk

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן