מתחת לאף | שב”כ חשף וסיכל רשת ריגול: נתפס פעיל חמאס שהתגורר בלוד

היום (שני) הותר לפרסום: שב”כ חשף וסיכל רשת ריגול של פעילי חמאס שפעלו בשטח ישראל. מהדיווח עולה, כי פעילות של הזרוע הצבאית של חמאס שגייסה אזרחים ישראלים – בעלי משפחות ברצועת עזה, לטובת איסוף מודיעין ביטחוני לקידום פעילות טרור נגד מטרות ויעדים ישראליים. בתחילת החודש נעצרו לחקירת שב”כ שני אזרחים ישראלים, ראמי עאמודי ורג’ב דכה, והיום הוגש נגדם כתב אישום בגין עבירות ביטחוניות חמורות.

לפי חקירת שב”כ עולה כי השניים גויסו באופן דומה על ידי אנשי חמאס כשהם נמצאים ברצועה, ונשלחו מטעם הארגון להיכנס לישראל, תוך שמתנהל קשר מבצעי וחשאי איתם. רג’ב דכה בן ה-34, הוא בנה של תושבת לוד (ישראלית). בשנת 2017 עבר להתגורר בישראל כאשר אשתו וחמשת ילדיהם התגוררו ברצועת עזה, ואותם נהג לבקר אחת לכמה חודשים.

התיק נחקר על ידי שירות הביטחון הכללי ומחלק פח”ע של היחידה המרכזית מרחב נגב במשטרת ישראל. “חמאס ברצועת עזה ממשיך לנצל באופן ציני את מעבר ארז בין רצועת עזה לישראל לטובת קידום טרור בישראל”, נמסר מהשב”כ. “שב”כ ימשיך לפעול עם שותפיו במשטרת ישראל לנטר ולסכל כל פעילות ריגול עוינת מצד ארגוני הטרור ברצועת עזה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן