news08.net/ads.txt

מ״מ מפכ״ל המשטרה ניצב מוטי כהן על פרשת האונס באילת: “מדובר באירוע עם חשדות חמורים במיוחד”

מ״מ מפכ״ל המשטרה ניצב מוטי כהן הגיע היום (שלישי) לעיר אילת שם עמד על האתגרים בעיר הדרומית במהלך תקופת הקורונה ומשמעותם על הפעילות המשטרתית בעיר.

במהלך הביקור קיבל ניצב כהן סקירה ממפקד מחוז דרום, ניצב יורם סופר וממפקד מרחב לכיש במשטרה, נצ”מ רונן אבניאלי, אודות חקירת אירוע חשד לאונס קטינה בת 16 בעיר אילת.

מ”מ מפכ”ל, מוטי כהן, התייחס לאירוע ואמר: ״מדובר באירוע עם חשדות חמורים במיוחד. התופעה הפסולה של בני נוער שחלק משגרת הבילוי שלהם הוא לשתות לשוכרה, להתנהג באופן אלים ולבצע עבירות מין וונדליזם הולכת ומתרחבת. כל אלו מאיימים על שלום הציבור ועל ילדינו הרוצים לצאת לבלות ולחזור בשלום הביתה. הדבר צריך להדיר שינה מעינינו הן כאוכפי החוק, הן כחברה ולבטח כהורים.  אני אומר כאן בצורה חדה וברורה– לראות עבירה שמתבצעת ולעמוד מנגד זה פשע, קשה לשמוע שיש מי שעד לתקיפה ולא מסייע לאדם במצוקה או לכל הפחות מתריע. כל המשאבים והאמצעים הקיימים ברשות המשטרה הוקצו על מנת לבצע את כל פעולות החקירה הנדרשות, ביסודיות וברגישות הנדרשת. משטרת ישראל תמצה את חקירת המקרה החמור עד תום ותפעל להבאת כלל המעורבים לדין”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן