news08.net/ads.txt

נגיף הקורונה מכה בתרבות • מסתמן: אירועי האביב ברחובות – יבוטלו

בהתבסס על הנחיות והמלצות משרד הבריאות לאוכלוסייה בנושא הקורונה, ומתוך דאגה לבריאות הציבור, הנהלת עיריית רחובות עשויה להחליט היום (חמישי) על ביטול כלל האירועים העירוניים.

כידוע, מטרת ההנחיות החדשות היא להקטין את פוטנציאל ההידבקות ולמנוע את התפשטות התחלואה בישראל. נוסף על ההקפדה על היגיינה אישית וסביבתית, יש להקפיד על הימנעות מצפיפות והתקהלויות – להימנע ככל הניתן מהתקהלויות של קבוצת אנשים במרחב אחד. אם מקיימים אותן – בהרכב מצומצם ככל הניתן ובכל מקרה, לא יותר מ-100 איש.

התקציבים הגדולים המועברים מידי שנה לאירועים ופעילויות תרבות, על ידי החברה העירונית רחובות, ייעצרו השנה, כך נראה, אלא שהפעם לא משום החלטה לצמצם את העלויות או קיטון בתרבות לתושבי העיר, אלא בגלל הנגיף שמשאיר את מחצית הישראלים בבידוד ביתי.

עושה רושם כי עיריית רחובות תצטרף לרשויות נוספות ותודיע על ביטול או דחייה של יום המעשים הטובים ואירועי האביב הכוללים את אירועי חול המועד פסח, צעדת האביב ואפילו המימונה המסורתית. אל האירועים מגיעים מידי שנה אלפים וההנחה היא כי לא יקחו סיכון לשלום התושבים.

בכל מקרה, עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון הודיעה, כי מתוך אחריות ולאור המצב והוראות משרד הבריאות בנוגע לנגיף הקורנה, הוחלט לדחות את יום המעשים הטובים שאמור היה להתקיים ב-24 במרץ בישראל. “מתוך אחריות אישית וסביבתית, אנו מרגישים כי הדבר הנכון בעת הזו הוא לדחות את יום מעשים טובים בישראל”, אמרה יוזמת יום המעשים הטובים, שרי אריסון. “יש עדיין המון דרכים לעשות מעשה טוב בכל רגע: לתמוך אחד בשני, לפרגן, לצלצל לחבר שנמצא בבידוד ולהפיץ אור ואהבה דרך הרשת או בכל דרך אחרת, בכל מילה, הערה, באנרגיה ובעשיה. אני בטוחה שכולנו יכולים לחשוב על דרכים מגוונות ויצירתיות לעשות מעשים טובים גם במצב זה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן