news08.net/ads.txt

נעצר החשוד המרכזי ברצח דורון שוסטר: יאיר זוהר מיבנה

התפתחות מעניינת בתיק הרצח של דורון שוסטר שנורה למוות בדירתו בראשון לציון. פענוח התיק עלה מדרגה לאחר שסוכן משטרתי סמוי של המשטרה סיפר מי אחראי לרצח.

 

לפני 4 שנים נורה דורון שוסטר נורה למוות. היה היה בשעת ערב של  ה-20 במרץ 2016 בפתחו של בית מגורים בראשון לציון שם התגורר.  מחקירת המשטרה עולה כי מישהו התקשר אליו וביקש ממנו שירד למטה. שוסטר ירד ומתנקש שהגיע רכוב על אופנןוע יחרה בו מספר יריות ונמלט.

במרוצת השנים, המשטרה לא הצליחה לשים את ידה על החשוד שגרם לך. אך בימים האחרונים חלה התקדמות בחקירה.  השופט גיא אבנון מבית משפט השלום תל אביב התיר לפרסם כי נעצר חשוד, יאיר זוהר מיבנה. זוהר נעצר לאחר שסוכן סמוי של המשטרה דיווח עליו כמי שחיסל את שוסטר.

זוהר נתפס בשורה של אירועים בשנים האחרונות. אחד מהם היה ניסיון שודש התבצע ב-19 בדצמבר 2016.לפי כתב האישום, מי שניסה לשדוד את החנות היו נביל אבו קשק (28) מלוד, הנאשם השני בתיק, יחד עם שלושה אחרים, בעוד שזוהר המתין מחוץ לחנות. בין היתר נטען, כי בזמן שאבו קשק ושותפיו נופפו לעבר בעלי החנות באקדח, אבו קשק נטל שני מגשים שהכילו תכשיטים ושעונים בשווי 1.2 מיליון שקלים, והכניס אותם לתוך השק.

כאמור, 4 שנים לקח ליחידה החוקרת (ימ”ר מרכז) להגיע לקצה חוט עד שסוכן סמוי שהפעילו בימ”ר מרכז במשך שנה שלמה התחיל לספק מידע. הסוכן סיפר כי העבריין יאיר זוהר סיפר לו כי ביצע את הרצח – וסיפר לסוכן פרטים מוכמנים שרק הרוצח יכול לדעת עליהם. הם ציידו את הסוכן באמצעים כדי לתעד את השיחה,  וכך היה. בין היתר זוהר סיפר לו כי אלמונים שלחו אותו לבצע את הרצח, “שמו כסף על ראשו” של שוסטר. זוהר גם סיפר כיצד ביצע את הרצח.

אותו סוכן, כך מדווח כתב ערוץ 12 ברהנו טגניה,  נמצא ברשות להגנת עדים. במשטרת מחוז המרכז ניסו לשמור ככל יכולתם את החקירה הזאת תחת צו איסור פרסום. כשהמשטרה עדכנה על פעילות הסוכן ומעצר עשרות החשודים, במסיבת עיתונאים שבה נכח גם השר החדש אמיר אוחנה, דבר לא הוזכר על התפתחות דרמטית בקשר לרצח של שוסטר.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן