סכנת נפשות ביבנה: רוכב אופנוע נסע בתחומי הגן כאשר ילדים משחקים במקום

רוכב אופנוע נתפס כשהוא נוסע בגן ציבורי ביבנה וישלם כפל קנס בסך 1,430 ₪, כך קבע בית המשפט לעניינים מקומיים ברחובות לאחר שהרוכב הגיש בקשה להישפט בגין הדו”ח המקורי שנרשם לו בסך 750 ₪. השופטת אושרית הובר-היימן קיבלה את עמדת העירייה לפיה מדובר בעבירה על חוק העזר העירוני האוסר, בין היתר, על הכנסת כלי רכב ממונע בשטח גן ציבורי. לדברי הרוכב, העירייה לא הציבה שלט האוסר כניסה לרכב מנועי ולכן הסיק כי הדבר מותר. 

מעדותה של פקחית העירייה אודות נסיבות מתן הדו”ח עולה כי רוכב האופנוע נסע בשביל הנמצא בתחומי הגן כאשר ילדים משחקים במקום. לשאלתה מדוע הוא נוסע במקום אסור השיב כי לא הייתה לו גישה אחרת מחוץ לבניין ממנו יצא וכי הוא מוגבל בניידות מסיבות רפואיות.

השופטת דחתה את טענותיו וקיבלה את עמדת התובעת העירונית, עו”ד רעות ברקו-דיאמנט שייצגה את העירייה. השופטת השתכנעה כי אין חולק באשר להתקיימות יסודות העבירה שכן הנאשם אישר את כניסתו על-גבי רכב ממונע לתוך שטחי גן ציבורי. “מהראיות שהובאו לפניי למדתי אודות הסיכון הפוטנציאלי שנבע ממעשה העבירה, היינו נסיעה בתוך גן ציבורי בשעת אחר הצהריים, שבה על-פי עדות הפקחית שהו ילדים”, כתבה השופטת בגזר הדין.  בנסיבות המקרה וחומרתו, כמו גם הסכנה לעוברי דרך ולציבור הילדים קבעה השופטת קנס מוגדל בסך של 1,430 ש”ח או 7 ימי מאסר תמורתו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן