סניף “אנוש בקהילה” נחנך בעיר רחובות; רחמים מלול: “הקהילה החמה ברחובות תשמח לחבק ולתמוך בסניף, ובמתמודדי הנפש ככל שניתן”

סניף “אנוש בקהילה” נחנך בעיר רחובות. הסניף ישרת את מתמודדי הנפש תושבי העיר והסביבה. טקס חנוכת הסניף התקיים במעמד ראש העיר רחובות, רחמים מלול, מנכ”לית עמותת אנוש, ד”ר הלה הדס, נציגי משרד הבריאות, חברי הנהלת העיר, עו”ס לילך דאלי מנהלת הסניף , מתנדבים, מתמודדים, בני משפחה ועובדי הסניף.

שטח הסניף החדש הממוקם ברחוב טשרניחובסקי 4, הוקצה לטובת מתמודדי הנפש בעיר על ידי עיריית רחובות. בסניף יינתנו, תחת קורת גג אחת, מגוון שירותי השיקום שמעניקה אנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש. השירותים במקום כוללים, בין השאר, דיור מוגן, מתחם לתעסוקה מוגנת ותעסוקה נתמכת, ומרכז חברתי, תוך מתן דגש על שילוב בקהילה ויצירת שיתופי פעולה עם תושבי העיר וגופים עירוניים. בסניף פועל גם מרכז חברתי לגברים חרדים שנותן מענה מותאם למתמודדים דתיים. בהקמת סניף רחובות הושקעו כ-2.8 מיליון ש”ח – הקמת הסניף מומנה ע”י עמותת אנוש ובסיוע מגבית בריטניה.

ד”ר הלה הדס, מנכ”לית אנוש: “אנו מתרגשים לחנוך בית שאנו רואים בו את ביתם של כלל מתמודדי הנפש בעיר רחובות. סניף רחובות הינו אחד הסניפים הראשונים שהוקמו בעמותה. עם השנים הפעילות הלכה והתרחבה ואנו מודים לעירייה ולעומד בראשה על הסיוע והתמיכה. הסניף ממוקם בלב שכונת מגורים, וזו בדיוק תפיסת העבודה של ‘אנוש בקהילה’. אנו שמחים על הקמת מתחם שייתן מענה הוליסטי למתמודדי הנפש באזור. אין ספק שלמפגש החברתי של מתמודדים רבים במקום אחד יש השפעה מכרעת על הליך השיקום וטיפוח תחושת שייכות״.

רחמים מלול, ראש העיר רחובות, אמר היום במעמד החנוכה: “עיריית רחובות פועלת למתן מענה לכלל הצרכים והאוכלוסיות בעיר. עמותת אנוש עושה עבודת קודש בתחומה, ואנו בטוחים כי הסניף החדש יסייע למתמודדי הנפש בקהילה בעיר, על הצד הטוב ביותר. הקהילה החמה ברחובות תשמח לחבק ולתמוך בסניף , ובמתמודדי הנפש ככל שניתן.
אני רוצה לברך אתכם על חנוכת הבית היפה הזה אני בטוח שהבית הזה לא רק שיהיה מלא אור פנימי אלא יקרין את האור על המטופלים. תמשיכו לעשות חיל”.
חבר המועצה עו”ד שמואל בר דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים: “עיריית רחובות משקיעה משאבים רבים בתחום השירותים החברתיים לתושבי העיר, על כל צרכיו. עמותת אנוש פועלת רבות למען נפגעי נפש בעיר ואין לי ספק כי הסניף החדש יסייע במתן שרות לאוכלוסיית העיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן