news08.net/ads.txt

עיריית רחובות הקימה קבוצת פייסבוק במיוחד לבני הגיל השלישי בעיר; רוני באום: “שירות ייחודי ויוצא דופן”

תקופת הקורונה נותנת את אותותיה על כולם, אולם בעיקר על אוכלוסיית האזרחים הוותיקים, אשר רבים מהם נחשבים בסיכון גבוהה במידה ויידבקו בנגיף הקורונה. החשש מהידבקות מוביל רבים מהם שלא לצאת מהבית וגם תדירות המפגשים עם בני המשפחה הולכת ויורדת מחשש להדבקה.

כמו כן, רוב בני הגיל השלישי הינם בעלי גישה לרשתות החברתיות, טלפונים חכמים וגישה למחשב. לטובתם, עיריית רחובות משיקה היום פרויקט חדש המיועד לקהל הגימלאים והגימלאיות בעיר, ובכלל לבני הגיל השלישי: קבוצת פייסבוק סגורה במיוחד עבורם.
הקבוצה מיועדת לפנסיונרים ופנסיונריות תושבי העיר, אזרחים ואזרחיות וותיקים. בקבוצה זו הם יוכלו לקחת חלק פעיל, להכיר חברות וחברים, לשתף בידע, לחלוק חוויות, להעלות פוסטים עם רעיונות, הצעות, וגם לקבל את כל המידע על אירועים ופעילויות וזכויות. הקבוצה קורמת עור וגידים בימים אלה ממש ומופיעה ברשת הפייסבוק כ”גימלאי רחובות”, וכל שנותר לעשות הוא ללחוץ על הקישור ולהצטרף לקבוצה.

ראש העיר, רחמים מלול: “גימלאי רחובות – זה המקום שלכם בעיר. פתחנו במיוחד עבורכם מרחב וירטואלי עירוני חדש ובטוח, שבו תוכלו להיפגש, לתת ולקבל, ולהיפתח לעולם חדש של אפשרויות וחברים. דווקא בתקופה זו של התמודדות עם הקורונה תוכלו להמשיך ולהיפגש- בצורה מקוונת. בואו להכיר ולשמוע, להתייעץ ולחלוק”.

חברת המועצה דר’ רוני באום, מחזיקת תיק אזרחים ותיקים: “על פי הנתונים שבידינו, יותר ויותר בני הגיל השלישי נוכחים בפייסבוק. הקבוצה החדשה תהווה עבור הגימלאים בעיר קהילה חמה ומחבקת. זהו שירות ייחודי ויוצא דופן שמעניקה העירייה לבני הגיל השלישי בעיר, בפרט לאור הימים האלה, שבהם מעדיפים האזרחים הוותיקים להימנע ממפגשים פרונטליים”.

בת חן קרני, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: “עבודת האגף היא מגוונת ונותנת מענה לכלל אוכלוסיות העיר, בתוכן גם לאוכלוסיית האזרחים הוותיקים. המציאות החדשה בתקופת הקורונה מחייבת אותנו להיערך באופן מותאם לצרכים החדשים ולפתח מענים חדשים. אחד מהם הוא מענה דיגיטלי לאוכלוסיית האזרחים הוותיקים, בו יוכלו ליצור קשר עם גורמי הרשות וליהנות ממידע עירוני עדכני לשיפור רווחתם ואיכות חייהם”.

ענת יולס, מנהלת המחלקה לרווחת האזרחים הוותיקים באגף לשירותים חברתיים: “המחלקה לרווחת האזרחים הוותיקים מעניקה מענה שוטף לאלפי אזרחים ואזרחיות וותיקים ברחבי העיר בתחומים שונים, ומתאימה את עצמה לאתגרי תקופת הקורונה . קבוצת הפייסבוק החדשה תשמש כערוץ תקשורת דו כיווני, בו אנו נוכל לעדכן את האזרחים הוותיקים בנושאים הרלוונטיים להם והם יוכלו לשתף אותנו ואת החברים החדשים במגוון תחומים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן