news08.net/ads.txt

עיריית רחובות קוראת לשכונות לקיים אירוע טו’ בשבט: מנהל אגף השכונות, רמי מדהלה: “אנו מבקשים מהשכונות לבוא עם יוזמות”

אגף השכונות בעיריית רחובות קורא לשכונות לקיים אירועי טו’ בשבט – בקהילה.

מעורבות בקהילה היא גורם חשוב באיכות החיים בשכונה, בקהילה ובעיר. היא הופכת את התרומה לקהילה לחלק מאורח החיים, מאפשרת מפגש עם מגוון אוכלוסיות, מזמנת מודעות לבעיות, יכולת להבין את הזולת ונכונות לנתינה אמתית, יכולת לקיים דפוסי תקשורת יעילה עם אוכלוסיות מגוונות, ומעוררת חשיבה מעשית על אופציות להשגת שיפור והובלת תהליכי שינוי.

חבר המועצה, מחזיק תיק השכונות ויזמות חברתית, מטעם סיעת כיכר העיר עוז, שאול צגהון: “אשתקד פנינו לפעילי השכונות לקחת יוזמה לקראת טו’ בשבט, והופתענו לטובה מכמות הפניות. קיימנו אירועים מוצלחים, ואנו רוצים לעשות זאת שוב השנה, במקומות וספים ברחבי העיר. אני מזמין את פעילי השכונות, וועדי השכונות לקחת חלק באירועי ט”ו בשבט הקהילתיים, לפנות אלינו בהצעות לקיום אירוע משמעותי קרוב לבית”.

מנהל אגף השכונות, רמי מדהלה, מסביר את יעדי התכנית לשנה זו: “שיתוף הציבור בפעילות האגף חשוב לנו, ואנו מבקשים מהשכונות לבוא עם יוזמות . אנו כאן כדי לשמוע, לעזור ולעשות יחד אתכם את המיטב לטובת קידום פני השכונה, קידום התושבים והעצמת הקהילה במסגרת השכונות. אנו קוראים לוועדים ולפעילי השכונות להגיש הצעה לקיום אירוע ט”ו בשבט אצלכם בשכונה”. האירוע הקהילתי האמור לעיל, ישרת 2 מטרות עיקריות: מטרה חברתית (סביבה/קיימות, שת”פ בין דורי, צרכים מיוחדים, מנהיגות בקהילה), והתמקדות במקום ייעודי ברחבי השכונה הזקוק לטיפוח ובשיתוף עם תושבי השכונה, לערוך תכנית פעולה פיזית לשיפור חזותי משמעותי.

וועדי שכונות, פעילים חברתיים, ותושבים עם אג’נדה חברתית לקידום שינויים ולשיפור איכות החיים בשכונה, מוזמנים להעביר הצעות עד לתאריך 4.2.20 לאגף השכונות בכתובת המייל : [email protected]
מתוך ההצעות שיתקבלו ייבחרו 4 יוזמות לאירועים, שימומנו על ידי אגף השכונות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן