news08.net/ads.txt

עשרות מצלמות אבטחה חדישות הותקנו בשכונת גני איילון בלוד

לאחר מספר חודשי תכנון ועבודות תשתית, מתבצעות בימים אלו עבודות התקנה של מצלמות אבטחה וכריזה ברחבי שכונת גני איילון, כאשר הפרויקט מתחלק ל-2 פעימות. בפעימה הנוכחית ירושת כל הציר הראשי בשכונה – רחוב יחד שבטי ישראל והפארק המרכזי סמוך למתחם שרבט. בשלב השני יבוצעו עבודות התקנת מצלמות בחלק המזרחי, סמוך לנחל וכן בפארק המרכזי שמתוכנן במרכז השכונה. 

בפעימה הראשונה יותקנו כ-50 מצלמות אבטחה עם התחברות בסיב אופטי למרכז הבקרה במוקד הרואה. התקנות אלו משלימות את תכנית העבודה של מחלקת המוקד הרואה שתחת אגף הביטחון בעיריית לוד.  

מ”מ רה”ע ומחזיק תיק הביטחון – יוסי הרוש: “אנחנו נלחמים על כל פינה בעיר להתקנת מצלמות ביטחון עם חיבור למוקד ובשל כך מכינים ומבצעים תשתית הכנה לעיר חכמה ומערכות ביטחון, הן בעיר הישנה והן בשכונות החדשות”.

מנהל מחלקת מוקד רואה – צחי זיני: “שכונת גני איילון היא השכונה הראשונה בה התבצעה הכנת תשתיות עבור מערכות ביטחון. בשנים האחרונות אנו מגיעים לסטנדרט תכנון יסודי ומדוקדק על פי חזונו של ראש העיר  – להפוך את העיר לוד לעיר בטוחה וחכמה”. 

מנהל אגף הביטחון – אלי דיין: “אנו מכינים תכניות עבודה לביצוע מצלמות ברחבי העיר לוד לפי נקודות חמות של המוקד העירוני ומשטרת ישראל ואף נמשיך לקדם את נושא המצלמות בגיבוי הנהלת העיר”.

ראש העיר לוד –  יאיר רביבו: “המטרה שלנו היא לרשת כל פינה בעיר במצלמות ביטחון בכדי להעניק ביטחון אישי לכל תושבי לוד. אנו לקראת מכרז גדול בנושא שיכלול בתוכו טכנולוגיות חדישות – כמו אנליטיקות מתקדמות לזיהוי ירי וזיקוקי דינור”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן