news08.net/ads.txt

פרויקט זריקת עידוד חוזר לשגרה

חדשות 08 | כל מה שקורה במודיעין מכבים רעות

קבוצת הליצנים הקהילתית של מודיעין מכבים רעות חידשה, בשבוע שעבר את פרויקט “זריקת עידוד” במסגרתו מלווים נערים ונערות שהוכשרו כליצנים קהילתיים את תלמידי כיתות א’ בימי החיסונים. הליצנים הגיעו לבית הספר “היובל” והשתלבו מצוין בשיעור עברית בכיתה א’ וגם העבירו הדרכה לתלמידי כיתה ו’ בבי”ס ענבלים שיוכלו לתת בעצמם את המענה לתלמידי בית הספר שלהם.

הכשרת תלמידי כיתות ו’ כוללת דגשים בנוגע ליצירת לבוש ליצני ומצחיק, שימוש באביזרים ובטכניקות שונות של תקשורת – החל מפנטומימה ועד ג’יבריש וכן סימולציות של יום החיסונים החל מכניסת הליצנים לכיתה בבוקר כתלמידים מן המניין ועד לתום החיסונים בכיתה כדי לסייע בהסחת הדעת אצל הילדים, להפחית חרדות וליצור חוויה חיובית מיום החיסונים.

פרויקט “זריקת עידוד”, פרויקט עירוני ייחודי, ביוזמת איילת בועזסון, מנהלת התנדבות נוער רשותית, באגף חברה, נוער וצעירים הוא אחד משלל הפרויקטים של קבוצת הליצנות הקהילתית שמורכבת מנוער בכיתות י’ -י”ב מכל בתי הספר בעיר. בין השאר הם גם עורכים ימי הולדת לילדים ואף יוצאים למרחב הציבורי כדי לשעשע את העוברים והשבים. חברי הקבוצה עוברים הכשרות נרחבות בכל התחומים ולוקחים את עניין ההצחקות מאוד ברצינות.

צילום: דוברות מודיעין מכבים רעות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן