news08.net/ads.txt

פרויקט רב חשיבות ברחובות | “בוקר שישי של נחת לניצולי השואה”; חברת המועצה, רוני באום: “נמשיך לפעול למען כלל האזרחים הוותיקים”

התכנית מיועדת לניצולי שואה תושבי העיר בימי שישי, וכשמה כן היא- מיועדת להעניק להם בוקר של נחת ושמחה. המסגרת כוללת מדי שישי קפה ועוגה בתחילת הבוקר, לאחר מכן הרצאה שונה בכל שבוע או פעילות מגבשת, שיעור התעמלות לגיל השלישי, ארוחת צהריים מפנקת ולקינוח הופעת מוזיקה לקראת שבת. התכנית עתידה להתקיים מעתה והלאה כל בוקר שישי.

עו”ס מירב מייסנר האחראית על הפרויקט: “זהו פרויקט חשוב שמטרתו להעניק לניצולי השואה תושבי העיר נחת ותחושת ביחד במיוחד בסוף השבוע, עשינו חשיבה מדוקדקת בבחירת הפעילויות על מנת להעניק לניצולי השואה היקרים את הטוב ביותר”.

מנהלת המחלקה לרווחת האזרחים הוותיקים ענת יולס: “המחלקה לרווחת האזרח הוותיק מיישמת את מדיניות משרד הרווחה. כולנו יודעים שמספרם של ניצולי השואה הולך ופוחת, בערוב ימיהם משרד הרווחה באמצעות המחלקות לשירותים מבקש להטיב את זמנם של ניצולי השואה שחלקם ללא משפחה גדולה ומורחבת. תכנית סופ”ש שישי היא אחת התכניות שאנו מתכוונים ליישם השנה בעיר”.

חברת המועצה דר’ רוני באום, מחזיקת תיק אזרחים ותיקים: “אנו פועלים ללא ליאות לרווחת כלל אוכלוסיית האזרחים הוותיקים בעיר ומתאימים את התוכניות לכל מענה ולכל צורך. בתזמון מדויק לרגל יום השואה הבינלאומי, התחלנו בתוכנית המיועדת לרווחת ניצולי השואה. נמשיך לפעול למען כלל האזרחים הוותיקים”.

לפרטים והרשמה יש לפנות  לעו”ס מירב מייסנר האחראית על הפרויקט -עו”ס קהילתית לניצולי שואה בעיריית רחובות 08-9392175.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן