news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: משטרת ישראל תגביר את האכיפה בכבישים בסופ״ש

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה – מבצע ״אחריות מנצחת״: בסופ״ש הקרוב משטרת ישראל תגביר את פעילות הפיקוח והאכיפה של תקנות הקורונה בדגש על הגבלות התנועה, המסחר וההתקהלות ברחבי הארץ.

בסופ״ש הקרוב תוגבר הפעילות המשטרתית לפיקוח ואכיפת תקנות הקורונה ע״י אלפי שוטרי משטרת ישראל הפועלים ברחבי הארץ.

נוכח מצב החירום הלאומי הנוכחי ובכדי לשמור על בריאות הציבור ולמנוע הדבקה המונית – עיקר הפעילות המשטרתית תתמקד בפיקוח ואכיפת התקנות בדגש על התקהלויות אסורות, מגבלות התנועה והמסחר וקיום חובת הבידוד בכל רחבי הארץ. תכלית הפעילות וההיערכות המשטרתית היא למנוע הדבקה המונית ע״י התקהלות ויציאה אסורה של אזרחים למרחב הציבורי בניגוד לתקנות.

המשטרה קוראת לציבור כולו להימנע מהתקהלות אסורה ומיציאה למרחב הציבורי שלא לצורך חיוני וכן להקפדה על קיום ההנחיות במלואן, הכל בכדי למנוע את הצורך באכיפה ולהצליח באתגר הלאומי של כולנו להורדת שיעור התחלואה לצורך חזרה לשגרה וסיום תקופת הסגר בהקדם.

בתוך כך, המשטרה תגביר את הפעילות היזומה לפיקוח ואכיפה, הן במרחב הבינעירוני והן בתוך הישובים עצמם, באמצעות מחסומים קבועים ומדלגים, סיורים ממונעים ורגליים, תגבור התחנות וכוחות האכיפה, הפעלה מוגברת של היח׳ האווירית המשטרתית ועוד.

מפרידים בין מידע לחירום: בעת כל אירוע חריג המצריך התערבות וטיפול משטרתי, יש ליצור קשר מיד עם מוקד החירום של המשטרה – מוקד 100. לקבלת מידע, ניתן ליצור קשר עם מוקד המידע הארצי של המשטרה – מוקד 110 ולהתעדכן בערוצי הדיגיטל של המשטרה ומשרד הבריאות אודות התקנות וההגבלות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן