news08.net/ads.txt

פרשת האונס באילת | אחד החשודים המרכזיים מגיב לראשונה: “מכחיש הכל, האמת תצא לאור”

חקירת האונס הקבוצתי באילת ממשיכה לשפוך אור על מה שבאמת התרחש באותו לילה. היום (חמישי) הובא אחד החשודים להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון. בדיון התייחס לאירוע לראשונה החשוד, בין המרכזיים בפרשה, ואמר: “אני מכחיש את כל החשדות החמורים נגדי, יגיע זמן שבו האמת תצא לאור”.

לפני שהחל הדיון, אחד החשודים סינן לכתבים שעמדו בחוץ:  “ישמעו אותי עוד הרבה, נגיב באופן מסודר”. החשוד הוא בין המרכזיים מקרב 14 החשודים שנעצרו ונחקרו עד כה. מעצרם של 10 הוארך, היתר שוחררו בתנאים מגבילים.

10 מבין החשודים הם קטינים ו-4 בגירים. שמם של כלל החשודים אסור בפרסום. בנוסף נחקרה גם מנהלת המלון, במסגרת בדיקת החשדות נגד התנהלות המלון במקרה.

בתוך כך נודע כי אחד הקטינים בן 17 שנעצר בפרשה שפך אור נוסף בחקירתו על מה שאירע באותן שעות. לדבריו, הוא קיים עימה יחסי מין בהסכמה יום לפני האונס.

ב-mako פורסם כי הקטין שחזר בפני החוקרים את הלילה המדובר: “ראיתי את הנערה עולה לחדר עם שלושה״. אחרי כמה דקות כשנכנסתי לחדר היא הייתה ערומה במיטה. היא אמרה לאחד הצעירים שהיו בחדר: ‘בוא הכול בסדר’. לא הבנתי בהתחלה את הבעייתיות של העניין. יצאתי מהחדר. חזרתי לחדר שלי אבל הייתה לי תחושה שבכל זאת משהו לא בסדר. שלושה גברים עם בחורה ערומה. המצפון גרם לי לחזור בחזרה לאותו חדר. הקמתי את הנערה מהמיטה, שמתי עליה שמיכה ולקחתי אותי אליי לחדר ונעלתי את הדלת”.

“היא הייתה מאוד מבולבלת. לא מפוקסת. היא לא התנהגה בצורה נורמלית. ראיתי שהיא עברה אירוע קשה. נתתי לה לשתות מים כדי שתירגע. שטפתי לה את הפנים והלבשתי אותה. אחרי שכל הצעירים והנערים עזבו את המקום קראתי לחברות שלה וביקשתי מהן שיטפלו וידאגו לה. הן אמרו שהכול בסדר שלא צריך להתרגש. שהן רגילות לזה. אחרי חצי שעה הלכתי לחברות שלה ושאלתי אם הכול בסדר. הן אמרו שכן וחזרתי לחדר”.

עדותו של הקטין מפלילה את שני הגברים מחדרה שהיו עם הנערה בחדר ועל פי החשד אנסו אותה. “אחרי יומיים היא שלחה לי הודעה שהיא מתכוונת להגיש תלונה במשטרה נגד החבר’ה מחדרה ושאין לי מה לדאוג ושקיימנו יחסי מין בהסכמה”. עדותו של הקטין זכתה לגיבוי מצד חברותיה של הנערה וכמו כן נמצאה הודעת וואטסאפ בטלפון הסלולרי ששלחה לו הנערה ומחזקת את דבריו. הנער ששוחרר על ידי בית המשפט טען בחקירה, כי כלל לא היה באזור החדר וכי על פי צילומי האבטחה שבהם צפתה שופטת בית משפט השלום באשקלון הוא אכן לא היה במקום ולכן שחררה אותו ממעצרו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן