news08.net/ads.txt

פרשת האונס הקבוצתי באילת: קטין נוסף נעצר

חוקרי משטרת ישראל עצרו היום קטין, שהיה עצור בחקירת אונס הקטינה ושוחרר במהלך השבוע החולף.


הוא הועבר לצוות החקירה המיוחד במרחב לכיש לחקירה.

 

המשטרה הודיעה הבוקר (ראשון) על כך שתגיש בשעות הקרובות לבית משפט השלום באשקלון הצהרות תובע נגד 5 מעורבים לכאורה בפרשה – כולם קטינים. עוד נמסר מהמשטרה כי שני חשודים נוספים שאינם קטינים יובאו מחרתיים לדיון בהארכת מעצרם. המשטרה תבקש להאריך את מעצרם של חמשת הקטינים, שצפויים לעמוד לדין בגין אונס, ב-5 ימים בדיון שיתקיים בהמשך היום בבית המשפט.

את החקירה מנהל צוות חקירה מיוחד שהוקם במשטרת מרחב לכיש. ביום חמישי האחרון הודיעה המשטרה כי צוות החקירה, שכלל 20 חוקרים, הצליח לפענח את הפרשה והגיע לכל החשודים באירוע. לפי המשטרה, החוקרים איתרו 17 חשודים במעורבות בפרשה, אך עד כה נעצרו רק 14. 10 מבין החשודים הם קטינים ו-4 בגירים. מעצרם של 11 מהם הוארך והשאר שוחררו בתנאים מגבילים או שממתינים לדיון בעניינם. שמם של כלל החשודים אסור לפרסום. בנוסף נחקרה גם מנהלת המלון, במסגרת בדיקת החשדות נגד התנהלות המלון במקרה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן