הישג לנוער קריית גת: קבוצת המנהיגות "אחריי טק" הפועלת במסגרת מחלקת ילדים ונוער בעיריית קריית גת, זכתה במקום הראשון בתחרות הארצית היוקרתית "האקתון 2025", בה השתתפו כ-50 קבוצות מכל רחבי הארץ
במהלך הפעילות השוטפת שלהם, נפגשים חניכי "אחריי טק" פעמיים בשבוע, לומדים כלים מעולמות היזמות, הפיתוח והטכנולוגיה, מפתחים רעיונות חדשניים ורוכשים מיומנויות שיסייעו להם בלימודים, בשירות הצבאי ובקריירה המקצועית ועוד.

בתחרות האחרונה הציגו הנערים פרויקט מיוחד במינו – משחק אפליקציה בשם "המרוץ למבצר", שנועד לחזק את תחושת החוסן של ילדים בדרום ובצפון בעקבות מלחמת "חרבות ברזל". בזכות חשיבה יצירתית ועבודת צוות הדוקה, קטפו חברי הקבוצה את המקום הראשון בקטגוריה בה התמודדו מול 10 קבוצות נוספות.
◼️ הצטרפו לחדשות קריית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








