news08.net/ads.txt

ראש העיר הטרי, אלי לנקרי, קיבל את החיסון ה-3 נגד נגיף הקורונה

יממה לאחר שנכנס לתפקידו כראש העיר ה-9 של אילת, אלי לנקרי הגיע לחיסון השלישי, המיועד לבני 60 ומעלה העומדים בקריטריונים של משרד הבריאות. במעמד זה קרא לנקרי לתושבי אילת, להקדים ולהתחסן למען הבריאות האישית של כל אחת ואחד ולמען העיר אילת.

את החיסון קיבל ראש העירייה מד״ר רויטל בר אושר – מנהלת בית החולים יוספטל. לנקרי: “התפשטות הקורונה לא פוסחת על אילת ומכולנו נדרשת אחריות אישית ומשמעת עצמית. אנו מצדנו ממשיכים במאבק העירוני למניעת התפשטות הקורונה על ידי הסברה ואכיפה כולל גיוס נאמני הקורונה וכן על ידי תגבור החקר האפידמיולוגי לקטיעה מהירה של שרשרת ההדבקה, תגבור מערך הבדיקות וכן תגבור החיסונים ב״יוספטל״ ובקופות החולים”.

ראש העיר הדגיש, כי לצד אלה הוא ממשיך בפעולותיו מול משרד ראש הממשלה ושרי התיירות והבריאות, לשוב ולהחיל את מתווה ה״אי הירוק״, שכן העיר אילת לא תוכל להיכנס לסגר נוסף. בנוסף, תקיים העירייה בשבוע הבא מתחם חיסונים מיוחד לבני 12-18. המבצע יתקיים ביום שלישי, 17.8.21 בין השעות 20:00-24:00 במתחם הנוער בטיילת מלכת שבא ״מקום אחר״ הפועל במסגרת תכנית ״קיץ בטוח באילת״. המשתתפים באירוע ייהנו ממסיבת אוזניות, מסדנאות, ביתנים חוויתיים וקרטיבים מרעננים.
את החיסונים יבצעו הצוותים הרפואים של מד״א מטעם משרד הבריאות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן