news08.net/ads.txt

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו,מפציר בליברמן: “שוב הביתה, לממשלת ימין!”

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, העלה פוסט בחשבונו הפרטי בפייסבוק בו מבקש מליברמן להפסיק את המסע הבחירות האורך שתושבים ישראל נקלעו, ולהתחבר חזרה לנתניהו:” איווט, שוב הביתה לממשלת ימין. אני מסיים עוד שבוע קשה מאוד, שמקורו בכך שממשלת המעבר היא ממשלה חדלת אונים ומעש, שלא מסוגלת לקבל שום החלטה, וכראש עיר אני נתקל בחומות בצורות ובתשובות מפקידי ממשל, שאני אפילו מתבייש לחזור עליהן, ואני לא מאשים אותם.

רביבו המשיך: “גם להם אין מענה. זו הרי ממשלת מעבר, שאסור לקבל שום החלטה. רק שכחו לעדכן את העם, שזו נמשכת כמו נצח. רצינו אחדות, אני הראשון. ולא כסיסמא, בקואליציה שלי נמצאים 19 מתוך 19 חברי המועצה, כולם ביחד, בלי חרמות אישיות ועם המון פערים אידיאולוגיים, מורכבים הרבה יותר מהכנסת. אבל אם אצלי במועצה “הבית היהודי’ יודע לקדם פרויקטים עם הסיעה הערבית, ואם ש”ס מסתדרת עם הסיעה של ליברמן, אז האמינו לי שהכל אפשרי.

אבל שם למעלה הרי יודעים טוב מכולנו מה עושים, כי זה פוסל את החרדים, וההוא את הימניים והשלישי נשבע בשפם שלו שלא “יישב” אלא רק “יעמוד” במילה.

אגב, אומרים שהכל בגלל הפייסבוק. כן,שוב הפייסבוק. פעם היו מכנסים מסיבת עיתונאים ואומרים ש”המדינה מעל הכל”, וש”המצב הביטחוני מחייב אחדות” ושלא לדבר על המצב הכלכלי ש”חייבים ביחד לשנס מתניים”.
אבל היום, כולם מפחדים שמיד ידביקו לו את הסרטון ממערכת הבחירות, ויעשו לו שיימינג של מפר הבטחות סדרתי.
פוליטיקה היא אמנות האפשר, וכשיש כזה פלונטר וכזה מצב תקוע שאף אחד לא צפה, אז מחשבים מסלול מחדש ויורדים בשקט מהעץ הגבוה. כי הרי אמרו פה ש”ישראל לפני הכל!, איווט, שחרר, עבדנו שנים ביחד, ובהצלחה, וכעת משעה שאין אחדות שנורא רצינו, חזור לממשלת ימין בראשות בנימין נתניהו. אני מתכוון לעשות הכל בשבוע הקרוב כדי שתחזור לחיק הימין וכבר התחלנו בקרב ראשי הערים להוביל מהלכים שכאלה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן