news08.net/ads.txt

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו: “הארכת מעצרם של הזוג – מתיחות עמוקה בין ישראל וטורקיה”

בכירים ישראלים אמרו אמש (שבת) כי בירושלים גובר החשש שאירוע מעצר הישראלים בטורקיה הינו על רקע מדיני ולא תקרית קונסולרית בלבד. במקביל, ראש עיריית לוד, יאיר רביבו פרסם רשומה בחשבונו הפרטי כי הציבור צריכים להתפלל למען שחרורם המהיר של הזוג: “קורא לראש הממשלה ולשר החוץ לעשות כל מאמץ כדי להביא לשחרורם”.
“כולנו מתפללים לשחרורם המהיר של בני הזוג נטלי ומורדי אוקנין אשר מעצרם הוארך בטורקיה ב-20 יום בחשד של ריגול לאחר שצילמו את ארמונו של ארדואן”, אמר רביבו. נטלי, בת העיר לוד, בת למשפחה לודאית שורשית וותיקה, “אנו שולחים חיבוק ענק ומחזק להוריה המתגוררים בלוד, לאמה דבורה פרי ולאביה משה”.
לדבריו של רביבו, כי מדובר על תמימות  דעים של הזוג ולא בריגול: “הסיפור ההזוי הזה שפותח את מהדורות החדשות, מוזר מאוד נוכח העובדה שהמדובר באנשים תמימים שיצאו לחופשה פרטית ורק ביקשו לטייל ולבלות, ומואשמים בריגול בעוד שבגוגל ניתן למצוא צילומים טובים וברורים של הארמון של ארדואן. ניכר כי הארכת מעצרם הינו על רקע המתיחות העמוקה בין ישראל וטורקיה ואני קורא לראש הממשלה ולשר החוץ לעשות כל מאמץ כדי להביא לשחרורם של בני הזוג ולהחזירם לישראל ולחיק משפחתם האוהבת מהר ככל האפשר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן