news08.net/ads.txt

ראש עיריית לוד תוקף את הממשלה: “עבאס הוא שמחליט?”

ראשי עיריית לוד, יאיר רביבו, יצא למתקפה בעקבות תוכנית החומש לחברה הערבית והעברת מיליארדי שקלים למגזר במגוון תחומים: “לא נאפשר זאת. לא הגיוני בעליל”.
כזכור, הממשלה אישרה תוכנית ענק למגזר הערבי בין השנים 2022-2026, כאשר תקציבים רבים יועברו למימוש מטרות מגוונות, כמו: 2.5 מיליארד שקל למיגור הפשיעה, 9.4 מיליארד שקל לחינוך במגזר הערבי וצמצום הפערים ועוד.
ראש עיריית לוד הופתע לשמוע כי תקציבי הענק שיועברו למגזר הערבי לא יועברו בערבים המעורבות, היינו עירו שלו לוד: “שערורייה”, כתב רביבו בחשבון הטוויטר שלו, “אתמול אישרה הממשלה את תכנית החומש לחברה הערבית. נחשו מה? הערים המעורבות, שסבלו יותר מכולם בפרעות מאי, לא נכללו התכנית. לא נאפשר זאת. לא הגיוני בעליל”.
בדבריו, הפנה רביבו אצבע מאשימה כלפי הממשלה, וכלפי יו”ר רע”מ מנסור עבאס שלדבריו הוא זה שמשך לתקציבים למגזר הערבי אך רק בערים ערביות ולא בערים מעורבות: “האם עד כדי כך עבאס שלא ממש סופר את ערביי לוד ורמלה הוא זה שמחליט פה?”.
בתוך כך, רביבו המזוהה עם מפלגת הליכוד והעומד בראשה נתניהו, הודיע כי ימשיך להתמודד לראשות העירייה גם לקדנציה שלישית: “לפני 8 שנים שלחתם אותי לעמוד בראש העיר המדהימה שלנו לוד. אנחנו במחצית המסע, ולאחרונה קיבלתי עם משפחתי החלטה להמשיך לשרת אתכם בקדנציה שלישית, כדי להשלים את ביצוע כל התכניות עליהן עמלנו ותכננו בשנים האחרונות. חלק מהפירות אפשר לראות בכל פינה בעיר ואת היתר בע”ה בשנים הקרובות”, כתב בחשבון הפייסבוק שלו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן