news08.net/ads.txt

רחובות זכתה בחמישה כוכבי יופי- רחמים מלול: “נמשיך לפעול ולהקדיש תקציבים ומשאבים על מנת לטפח את העיר ולשמור על הניקיון והסביבה”

העיר רחובות זכתה זו השנה העשירית ברציפות בחמישה כוכבי יופי במסגרת התחרות ‘קריה יפה בישראל יפה’ של המועצה לישראל יפה. בטקס שהתקיים בבית המועצה לישראל יפה בתל אביב, הוענקו תעודות הזכיה השנתיות לרשויות מקומיות מרחבי הארץ, על ידי המועצה לישראל יפה, ונציגי משרד הפנים והמרכז לשלטון מקומי. מטעם עיריית רחובות קיבלו את התעודות סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’, מנכ”ל העירייה דורון מילברג, מ”מ מנהל אגף חזות העיר, ערן יחיא ומנהל אגף גנים ועיצוב הסביבה היוצא, יוסי כפיר. 

למעלה מ-110 ערים, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות ויישובים ברחבי הארץ השתתפו במהלך השנה הנוכחית בתחרות, במהלכה העמידו עצמם לבדיקה של עשרות צוותי מתנדבים של  המועצה לישראל יפה, שבדקו את מכלול השירותים והתשתית העירונית שמעניקה הרשות המקומית לתושביה. צוותי המתנדבים של המועצה לישראל יפה ערכו סיורים גלויים וסמויים ברשויות המקומיות השונות וביישובים השונים, בהם נבדקו מגוון פרמטרים- ניקיון העיר, טיפוח השטחים הציבוריים, מתקנים ופעילויות לרווחת הציבור, תחזוקת התשתיות לשירות הציבור, התנהלות לקיימות בכל מוסדות העירייה, התייעלות אנרגטית, טיפוח המתקנים הציבוריים, נגישות לכל מוסדות הרשות, שקיפות ודיווח על ידי הרשות, עידוד שימוש בתחבורה ציבורית, תרומה לקהילה ועוד. 

רחמים מלול, ראש העיר: “רחובות היא מהערים המובילות בישראל באיכות החיים, והזכייה בחמישה כוכבי יופי זו הפעם העשירית ברציפות – רק מחזקת את העובדה הזו. נמשיך לפעול ולהקדיש תקציבים ומשאבים על מנת לטפח את העיר ולשמור על הניקיון והסביבה ברחובות”.

עו”ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר והממונה על חזות העיר: ” התושבים שותפים לכל המהלכים שלנו בתחום חזות העיר וימשיכו להיות שותפים. אני מודה לכל העובדים המסורים של אגף חזות העיר ואגף הגנים ועיצוב הסביבה על תרומתם לזכייה זו”.

דורון מילברג, מנכ”ל העיריה: “נמשיך לשפר ולהשקיע בהענקת השירות הטוב ביותר לתושבי רחובות בתחום חזות העיר. אני מודה למועצה לישראל יפה, לעובדי העירייה, למנהלים ולכל מי שטורח מדי יום על השירות בתחום זה , למען התושבים והעיר”.

יוסי כפיר, מנהל אגף גנים ועיצוב הסביבה: “הזכייה היא תעודת כבוד לתושבי העיר ולעירייה. אנו משקיעים בטיפוח המרחב הציבורי אולם חשוב לציין כי העירייה משקיעה רבות גם במהות ולא רק בחזות: שופטי התחרות בדקו גם פרמטרים של קיימות ושל תרומה לקהילה ועשייה ציבורית, ועל כך אנו גאים לא פחות”.

הזכייה בתחרות התאפשרה הודות לשיתוף הפעולה של כלל אגפי העירייה הרלוונטיים: אגף חזות העיר, אגף גנים ועיצוב הסביבה, המוקד העירוני וכמובן יתר האגפים ועובדי העירייה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן