news08.net/ads.txt

רשת חוויות רחובות תקיים קייטנת חנוכה לילדים עם צרכים מיוחדים

המועדון פועל במרכז חוויות אושיות לאורך כל השנה בין הימים א’-ה’, כאשר המשתתפים מגיעים בשעה 14:00 ממסגרות היום ונהנים מפעילות וארוחת צהריים חמה. לפעילות שותפים אגף החינוך בעירייה ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות, אורית שרגאי, סניף אקי”ם רחובות והחברה למתנ”סים. 

 

מ״מ ראש העיר מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום, אמר כי ״אנחנו גאים להיות שותפים בעשייה החינוכית למען האוכלוסיות המיוחדות בעיר במגוון גילאים. הפעילות מותאמת במיוחד עבורם ומאפשרת להם לחוות את החג בצורה מגוונת וחווייתית. אני מודה לחברי המועצה אורית שרגאי ושמוליק בר דנזאן שפעלו מאחורי הקלעים על מנת לאפשר לילדי הקייטנה לצאת לביקורים כפי שהם ראויים״. 

מנהלת מרכז קהילתי אושיות, אתי מקדסי: “לאורך חופשת החנוכה, מרכז חוויות אושיות יפעיל קייטנה ייחודית ומרתקת עבור ילדי “זמן אמיתי”, בה ייהנו הילדים ממגוון פעילויות. המשתתפים יבלו בהצגה “הנסיכה של אנדרסן” של תלמידי בימת הנוער, בהיכל התרבות ברחובות, ייסעו למופע קצבי ומרתק של “מיומנה” בבאר שבע, יערכו הדלקת נרות וסיור במוזיאון של מורשת יהדות תימן שברחובות, יבקרו בעמותת לטם שביקנעם- ארגון המקיים הדרכת טיולים ופעילויות טבע לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, יפיקו שמן זית ולאחר מכן יטיילו במסלול נגיש בנחל השופט, ויקנחו במסעדה בארוחת צהריים. כל זאת בהדרכתן של מנהלות ומדריכות הקייטנה המסורות, חנה שטרן ומיכל סגל”.

בנוסף, ייצאו הילדים ליום ייחודי בבית משפט השלום ברחובות, וישתתפו בהדלקת נרות יחד עם שופטי בית המשפט, יו”ר רשת חוויות, אמיתי כהן, מחזיקת התיק אורית שרגאי, מחזיק תיק שירותים חברתיים שמוליק בר דאנזאן, מנכ”ל הרשת, אלרואי אסרף וסמנכ”ל, הרשת גולן ביטון.

אמיתי כהן, מסר כי: “משתתפי הקייטנה הם אור גדול עבורנו, זוהי זכות להיות שותפים בקייטנת החג, בליווי והדרכה של אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים. למעשה, מצאתי עם השנים שאנחנו רוצים להעניק להם אבל יוצאים מלאים מהיכולת שלהם להעניק לאחרים- יש להם יכולת מופלאה להפיץ אור על כולנו. אני מודה לכל השותפים לקייטנה ומחכה לראות את הילדים בהדלקת נרות משותפת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן