news08.net/ads.txt

שוד הקשישים בלוד: המשטרה הגישה את המלצותיה לכתב אישום

משטרת ישראל סיימה את חקירתם של יבגני בביץ’ בן 38 מקריית מוצקין וילנה קרוצ’נוק בת 47 מנוף הגליל, החשודים בהונאת קשישים.

שוטרים

תחילתה של החקירה בחודש דצמבר האחרון עם קבלת תלונה במשטרת ישראל מקשישה בת 85 תושבת לוד, שסיפרה כי אל דירתה הגיעו החשודים שהזדהו בפניה כעובדי קופת חולים ושאלו אותה האם קיבלה חיסון לשפעת, לאחר שענתה בשלילה נתנו לה החשודים כדורי שינה שטשטשו אותה, היא הבחינה כי החשודים מחטטים בחפציה ונרדמה. לאחר כיומיים היא התעוררה וגילתה כי נגנב לה סכום של אלפי שקלים במזומן.

עם קבלת התלונה, החלו חוקרי המשטרה באיסוף ממצאים ובפעולות חקירה שהובילו אותם למקרה נוסף בו על פי החשד הונו בשיטה דומה קשישה בת 92 מערד, מהחקירה עלה חשד לפיו גנבו החשודים מאות שקלים במזומן וכרטיס חיוב, באמצעותו משכו אלפי שקלים מחשבונה של הקשישה. עם התקדמות החקירה, חשפו חוקרי המשטרה שבעה מקרים נוספים בהם פעלו החשודים בשיטה דומה במקומות שונים ברחבי הארץ.

החשודים נעצרו בתאריך 26/1/20 ומעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשל”צ, עם סיום החקירה הגישה הפרקליטות הצהרת תובע לפיה יוגש כתב אישום כנגד השניים.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן