news08.net/ads.txt

שרת הבינוי והשיכון, יפעת שאשא בקריית עקרון: “חייבים לפתור את סוגיית הקרקע המשלימה”

ראש מועצת קריית עקרון, חובב צברי, נפגש השבוע עם שרת הבינוי והשיכון, ד”ר יפעת שאשא ביטון, בנושאים האקוטיים שעומדים על הפרק. במהלכה צוין מהנדסת המועצה כי יש לפתור את סוגיית הקרקע המשלימה, על מנת לקדם התחדשות עירונית בכל ארבעת המתחמים שנשענים על ציר הרצל: שיכוני צומת הרצל-ויצמן, הרצל רבין, קרן היסוד וזוגות הצעירים.

בנוסף, הוצג בפני השרה עניין של ליקויי בטיחות בהוסטל דירות ציבוריות שבמרכז הישוב ותכנית של המועצה להפוך את הצריף ברחוב מרבד הקסמים למוזיאון בית הראשונים. השרה התרשמה מקבלת הפנים החמה, בה השתתפו תלמידי בן צבי שהציגו את השכונה החדשה הירוקה , תלמידי ביה”ס אוהל מאיר עם הופעה מוזיקלית וסקירת העשייה העשירה הלא פורמלית בנושא ראיית הפיתוח של היישוב ובכללותו הרובע החדש וכן מפעולות עובדי המועצה ומתכניות הפיתוח להעלאת רמתו של הישוב בכל ההיבטים והפיכתו לאבן שואבת עבור כל האזור, תוך שמירה על ייחודיות וקהילתיות. השרה הנחתה את מנגנוני המשרד לבדוק את הסוגיות שהועלו ולעשות כל מאמץ לפתרונן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן