news08.net/ads.txt

תושבי כרמי גת דורשים להוריד את מחירי הארנונה: “נמאס לנו להיות הפרה החולבת”

כסף

עצומה חדשה שמעוררת סערה ברשת מגיעה מכיוונם של תושבי כרמית גת – בעלי נכסים בשכונה ורוכשים שנכסיהם בשלבי בניה בשכונה – הדורשים מעיריית קרית גת לבצע מהלכים להפחתת נטל הארנונה.

כסף

ראשית הם דורשים להשוות  את תעריף הארנונה למ”ר בין שכונת כרמי גת לבין שאר שטחי העיר. לדבריהם, “שכונת כרמי גת אינה נבדלת לטובה משאר חלקי העיר ברמת השירותים העירוניים הניתנים בה, בהשקעות מתקציבים עירוניים, ובעלויות אחזקת השכונה. תושביה אינם נבדלים מהעיר ביכולתם הכלכלית, מה גם שזו אינה מהווה שיקול להעלות את התעריפים לכלל תושבי השכונה”.

כמו כן הם דורשים לשנות את שיטת החישוב לנכסים המשמשים למגורים בצו הארנונה. לדבריהם, “בקרית גת נהוגה שיטת ברוטו-ברוטו הכוללת את כלל השטחים המשותפים החיצוניים לדירה, ובתעריף מלא. שיטה זו אינה מתאימה לבנייה מודרנית שבה שטחים משותפים נרחבים – חדרי מדרגות, מעליות, מרחב קומתי, לובי, חניות מקורות, חדרי אשפה, חדרי משאבות, מרפסות, מסתורי כביסה ועוד.

אתמול התקיימה הפגנה נוספת בנושא. “נמאס לנו להיות הפרה החולבת!”, אמרו “אנו ממשיכים את המאבק נגד מחירי הארנונה המנופחים. דורשים להוריד את מחירי הארנונה! לא נפסיק עד שלא נשיג את ההוזלה!”.

לעצומה לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן