תושבי שכונת נווה זית בלוד קיימו מפגש עם נציגי הרשות המקומית, בהובלת מנכ"ל העירייה – אהרון אטיאס והמרכז לגישור ודיאלוג בקהילה, במחלקת משאבי קהילה באגף לשילוב חברתי.

מטרת הפגישה הייתה להעלות סוגיות שונות הדורשות את טיפול העירייה ובאמצעות שיח משותף, להביא לקידום איכות החיים בשכונה. השולחנות עסקו בתחומים שונים: ביטחון, תפעול ותשתיות, דיור והתחדשות עירונית וכן תחום החינוך.
בפגישה שהתקיימה בלובי היכל התרבות העירוני, נכחו כ-70 תושבים מאוכלוסיות שונות המרכיבות את הפסיפס המתגורר בשכונת נווה זית, כאשר כולם הגיעו וחפצו במטרה אחת – קידום השכונה.
מנכ"ל העירייה – אהרון אטיאס ציין בפני המשתתפים בפתח דבריו, כי "הערב הזה הוא דרך שלנו ליצור שיתוף ציבור, דעת התושבים חשובה לנו ואנחנו כאן כדי לעבוד בצורה משותפת".
מפקד תחנת המשטרה, סנ"צ ששי שלמה בירך בתחילת הערב על ההתכנסות והתייחס באריכות לכל סוגיות הביטחון והאכיפה שהועלו מקרב הנוכחים.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










