news08.net/ads.txt

תושבי רחובות הציפו בעיה במועדון “דוקו לייף”: חברת המועצה, איטל אלשיך נענתה לבקשה

אמש העלתה חברת המועצה – איטל בציר אלשיך פוסט ושיתפה, כי בזכות הסבת תשומת הלב של תושבים


כבר בהקרנת הסרטים הנוכחית הוחלפו הכוסות חד פעמיות בכוסות רב פעמיות.

כמדי חודש באופן קבוע מוקרנים סרטי דוקו במוצ”ש באולם בימת הנוער, זאת במסגרת מועדון “דוקו לייף” שמובילה חברת המועצה איטל בציר אלשיך . הפעם נדחה הקרנת הסרט “לוחמי האקלים” ל-7 למרץ, ובמקומו הוקרן הסרט “משפחה בטרנס” של הבימאי אופיר טריינין. לדברי אלשיך: “הסיבה לדחיית הסרט ובחירה ב-“משפחה בטרנס”, נעשתה מתוך התרסה ותגובה לדבריו החשוכים של השר פרץ שנאמרו לפני כשבועיים בהקשר לקהילה הגאה. העלילה עוסקת במשפחה שלא נענית לתכתיבים, שוברת מוסכמות חברתיות ומשנה את כל מה שחשבנו שאנחנו יודעים על מגדר, זוגיות, הורות וטרנסג’דריות ולכן היה חשוב לחשוף את הציבור למסרים החברתיים שמאחורי הסרט”.

אלשיך הוסיפה: “יש להמשיך ולחתור למען חברה ליברלית, שוויונית וחופשית שבה לכל אחד הזכות והחופש להיות מי שהוא רוצה”. באירוע נכח, גם נציג הקהילה הגאה וחבר ברשימת “רחובות חופשית מרצ” לדבריו: “ישנה חשיבות רבה להסברה בנושא של סוגיות חברתיות בכלל ובנושא הקהילה הגאה בפרט. עדיין יש לא מעט בורות והקרנת סרטי דוקו מסוג זה בהחלט עשויה לפתוח לאנשים את הראש והלב וגם דרך לצמצם ולשבור סטיגמות”. באירוע היה ניתן להבחין בבירור כי לצד הכיבוד הוחלפו הכוסות החד פעמיות בכוסות רב פעמיות. אלשיך פתחה את האירוע במילות תודה לאותם תושבים שפנו והסבו את תשומת לבה לעניין ובעקבות כך נעשה השינוי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן