news08.net/ads.txt

תקציב מועצת קריית עקרון לשנת 20201 עומד על 97 מיליון ש”ח – כל הפרטים

בתאריך 17/12/2020 אושר תקציב מועצת קריית עקרון לשנת 2021. מועצת העיר אישרה את התקציב המסתכם ב-97 מיליון ₪. מדובר בגידול של יותר מ-5 מיליון ₪ לעומת התקציב הריאלי לשנת 2020.

תכניות העבודה והתקציב לשנת 2021, נבנו בהתאם לחזון ראש המועצה, ונקבעו בהם הנחות היסוד והעקרונות לשמירה על תקציב מאוזן ומותאם להגבלות והשלכות הקורונה שמאפשרות המשך ביצוע של פרויקטים קיימים ומוצלחים יחד עם הפעלת פרויקטים חדשניים. לכל אחת מהמשימות בתכנית העבודה הוגדרו תוצרים מדידים שיבוקרו באמצע השנה ובסופה.

כחלק מהמשך טיפוח דור העתיד של העיר וכדי להגשים את חזונו של ראש המועצה, גם בשנת 2021 תמשיך מועצת קריית עקרון להשקיע רבות בתחום החינוך. היקף ההשקעה הכולל נשמר כפי שהיה בשנת 2020 ויעמוד על 28% מתקציב המועצה. לאור הצמצום בהוצאות מנהליות בתחום, גדלה ההשקעה הישירה בתוכניות חינוך. את מהפך החדשנות במועצה מובילים יחד עם ראש המועצה, משה לוי מחזיק תיק החינוך ואביבה ונגר – מנהלת אגף החינוך, וצוותי החינוך.

18% מתקציב המועצה יוקדש כולו להשקעה בתחומי השירותים החברתיים ורווחה, בהובלתה של כוכי שלמה, מנהלת האגף לשירותים חברתיים. תקציב אגף לשירותים חברתיים גדל ב- 2% מאז שנת 2019 – תוספת משמעותית הנובעת מהגידול בצרכים הנובעים מתקופת הקורונה המורכבת.

ראוי לציין עוד כי ההכנסות מארנונה מהוות 56% מהכנסות המועצה, אחוז גבוה ביחס לגודל הרשות. מתוך הכנסות הארנונה, 72% הן מארנונה מעסקים ו- 28% מארנונה למגורים. בשנים הקרובות צפויה להפוך לרשות נטולת מענק איזון, רשות עצמאית. לפי התנהלות הרשות ב- 10 השנים האחרונות, בהן הרשות מוגדרת כרשות יציבה, תהפוך הרשות לרשות איתנה.

המועצה המקומית קריית עקרון מתנהלת באיזון תקציבי מזה 13 שנים ומציגה גם בשנת 2021 תקציב מאוזן, ללא פגיעה בשירותי הרשות, וזאת למרות כל הקשיים הכלכליים בתקופת הקורונה.

ראש מועצת קריית עקרון, חובב צברי: “תכניות העבודה גובשו על ידי המנהלים על פי העקרונות והיסודות אותם אנחנו מובילים, המבוססים על הצבת התושב במרכז והעצמת השירותים הניתנים לו על ידי המועצה בתחומי החינוך, ההנדסה, השירותים החברתיים, הבטחון, הספורט, התרבות והפנאי ועוד. התקציב שאושר ותכנית העבודה לשנת 2021 ימשיכו לשדרג את קריית עקרון ויובילו אותה להיות יישוב איכותי, קהילתי וחזק – לרווחת כל התושבים. אני מודה לכל מי שלקח חלק בבניית התקציב ותכניות העבודה, שיעניקו לכולנו את הטוב ביותר בתחומי החיים המרכיבים את ביישוב שלנו, ישר כוח לחברי מועצה שפועלים לטובת היישוב ואישרו את התקציב”.

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן