״אתם מוכיחים בשליחותכם את ערך הערבות ההדדית, השותפות והנחישות״

מחווה שמחממת את הלב: מנהל מרחב יהודה חוף במחוז דרום במאוחדת, אורי אטון, פנה לבני ובנות השירות הלאומי ולמתנדבים במרחב. במהלך מפגש ‘זום’ ובעוד שהם ציפו למשימות נוספות – הוא שיבח אותם והוקיר תודה על פועלם בתקופת הקורונה.

״אתם מוכיחים בשליחותכם את ערך הערבות ההדדית, השותפות והנחישות. אני נפעם ומתרגש לראותכם בחזית המלחמה בקורונה ועל כך הערכתי ותודתי” – הדברים המרגשים הללו נאמרו לבני ובנות השירות הלאומי ולמתנדבים במרפאות על ידי אורי אטון, מנהל מרחב יהודה חוף במחוז דרום במאוחדת, לאור פעילותם הניכרת בתקופת הקורונה.

אטון כינס את בני ובנות השירות הלאומי ואת המתנדבים למפגש זום, במסגרת העבודה השוטפת והודיע להם כי הפעם ההתכנסות תהא שונה מעט. “אנו נמצאים בתקופה היסטורית בה כל האנושות מתמודדת עם מגפת הקורונה”, אמר להם. “תקופה זו שמה בלב העשייה את מערכת הבריאות ובתוכה את קופת חולים מאוחדת. במרחב יהודה חוף הקמנו כבר לפני כשנה מתקני בדיקה לקורונה, שינינו את שגרת העבודה במרפאות בכדי למנוע הידבקויות מיותרות ולאחרונה התחלנו במתן חיסון לקורונה. הקמנו מספר מתקנים בהם אנו מחסנים את הציבור ונקים עוד ככל שיידרש. אני מסתובב במרפאות מאוחדת השונות ורואה אתכם, בני ובנות השירות, המתנדבים והמתנדבות בלב העשייה. ברצוני להודות לכל אחד ואחת מכם על פועלכם והתנדבותכם למשימות השונות”.

המשתתפים התרגשו מאוד מהמחווה. יצוין כי בני ובנות השירות הלאומי במאוחדת נהנים משנת שליחות אמיתית – וגם פתח לעתיד מקצועי משמעותי. הם משתלבים בלב העשייה של מאוחדת בתפקידים שונים, מרתקים ומאתגרים, מקבלים הכשרות מקצועיות ומלגות לימודים, נהנים מסביבה משפחתית, מעצימה וחדורת שליחות – ורבים מהם משתלבים בתום השירות כעובדי מאוחדת, כקריירה לחיים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן