news08.net/ads.txt

107 מיליון שקלים – זה הסכום שקיבלה קבוצת ‘רם אדרת’ על 52 דירות ברמלה

קבוצת רם אדרת מכרה את כל 52 הדירות שנותרו למכירה בפרויקט “אדרת הפארק”, שמקימה החברה בשכונת נווה דורון ברמלה לקרן השקעות פרטית תמורת כ-107 מיליון ₪. המכירה כללה דירות בנות 5 חדרים בשטח של כ- 125 מ”ר כל אחת ועם מרפסות בשטח של 12-14 מ”ר, ובנוסף נמכרו שני פנטהאוזים בשטח של כ- 175 מ”ר כל אחד ועם מרפסת של 105 מ”ר. את המוכרים ייצג משרד עוה”ד דרדיק  גרוס ואת הקונים ייצג משרד עוה”ד מ. פירון ושות’.

לדברי דורון נמרוד, בעלים ומנכ”ל משותף בקבוצת רם אדרת: “הדירות שנמכרו ישמשו לשכירות לטווח הארוך. אנחנו מאוד מאמינים במהלך הזה, מפני שהוא מקדם דיור בר השגה לכולם. ככל שמחירי הדירות עולים, כך חלום רכישת הדירה הולך ומתרחק מזוגות צעירים רבים, ובעתיד הלא רחוק פתרונות מגורים כמו השכרה לטווח הארוך יהיו מאוד מקובלים, כמו שקיים באירופה ובערים הגדולות בארה”ב”.

פרויקט אדרת הפארק כולל 308 דירות ב- 4 בניינים בני 16 קומות כל אחד. 205 דירות הוצעו למכירה במסגרת מחיר למשתכן ונמכרו כולן תוך זמן קצר לזכאים והיתר נמכרו בשוק החופשי. הפרויקט ממוקם בסמוך לפארק ולמוסדות החינוך החדשים בשכונת נווה דורון החדשה, ומרחק הליכה קצר מאזורי הבילוי והמסחר הקיימים. השכונה עצמה מלאה בפארקים ירוקים ושטחים פתוחים רבים, והיא מיצבה את עצמה כשכונת המשפחות מהמבוקשות בישראל. היא תכיל את כל מה שדרוש למשפחה כגון בתי ספר, גני ילדים, מרכזי קהילה ותרבות, מסחר, בילוי וקניות, פארקים, שבילי אופניים וריצה ועוד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן