news08.net/ads.txt

130 שנה לרחובות: “הקהילות המטיילות” רחובות-אופקים במפגש פסגה

“הקהילה המטיילת” של רשת חוויות רחובות, הפועלת במרכז קהילתי חוויות שוויץ המדע מזה כ- 14 שנה, בחרה לציין אירוע חגיגי לרגל 130 שנה לרחובות, והיא תארח את ה”הקהילה המטיילת” של אופקים. שתי הקהילות פועלות במסגרת מיזם קהילתי, הכולל רשת של מועדונים ארציים, המהווה קבוצת למידת עמיתים ומאגר ידע בנושא טיולים.

על הקהילה ברחובות אמונים מתנדבי תנועת של”מ (שירות לאומי למבוגר), אשר מנהלים את ארגון הטיולים, דבר המאפשר הגדלת מספר הפעילים מחד, והוזלת מחירי הטיולים לתושבים מאידך. יעל אנקרי, רכזת קהילה בחוויות שוויץ רחובות, מספרת כי: “הכל התחיל עם שלושה מתנדבים פעילים שהחליטו לקחת חלק במיזם ארצי של ‘קהילה מטיילת’, ולהביאו לחוויות שוויץ המדע- עמי שלונסקי, שוש מרמר ואלן לקס, רכזת קהילה באותן השנים, שלמדה את הנושא מקרוב והזמינה את השניים להצטרף אליה למסע- טיולים. השלושה החליטו לעשות מעשה ועברו הכשרה של קהילה מטיילת, השתתפו בסיורי מחליטנים בשיתוף משרד התיירות”. 

אוסנת לוי, מנהלת מרכז שוויץ המדע, מציינת כי: “אחרי כ-14 שנים של טיולים אחת לחודש, מידי יום רביעי, אנו שמחים לחגוג את ההצלחה אצלנו בחוויות שוויץ המדע, עם קבוצת המתנדבים המייסדים ולהביא קבוצות של קהילה מטיילת מכל הארץ לחגוג איתנו, כאן ברחובות ובראשן את קהילת אופקים. הייחודיות במיזם היא ביכולת ליצור התאמה בין דרישות הקהילה המקומית, לבין מסלול הטיול. ההתאמה יכולה לקרות רק בזכות תכנון מסלול מדויק, השקעה, חשיבה ותאום עם רכזת קהילה והכי חשוב ניסיון רב של המתנדבים”. 

 אמיתי כהן, יו”ר רשת חוויות הודה לפעילים על היוזמה וההתמדה, ואמר כי: “מידי חודש, יוצאת קבוצת מטיילים לטיול, מהצפון ועד הדרום עם טובי המדריכים, במקומות מובחרים, בהנחיה, הדרכה ובליווי צמוד של מתנדבי המרכז. הם מכירים את המסלול מקרוב ואת המטיילים שיוצאים מרשת חוויות, ודואגים להתאמה מרבית, וזה סוד ההצלחה של המיזם. חגיגות 130 לרחובות ו-14 שנה למועדון הן הזדמנות לחשוף בפני הקהילות הארציות את סיפור היווסדה של המושבה והמורשת שאותה אנו משמרים, לצד הקדמה והתפתחות העיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן