news08.net/ads.txt

63 תושבי רחובות נפטרו כתוצאה מנגיף הקורונה; רחמים מלול: “חייבים לעצור את התחלואה בעיר!”

בתום שבוע לסגר, בעיר רחובות (כמו בכל מדינת ישראל) התחלואה ממשיכה לעלות. עד כה נפטרו 63 מתושבי רחובות כתוצאה מנגיף הקורונה. ביום א’ נוספו 74 חולים, ביום ב נוספו 85 חולים, ביום ג נוספו 107 חולים, ביום ד’ נוספו 93 חולים והבוקר נוספו 128 חולים מאומתים בעיר! כמות החולים המאומתים בעיר עומדת כעת על 905 .

על אף הסגר והאכיפה בתחומי העיר, היקף החולים ממשיך לגדול. על רקע הדברים, ראש העיר רחמים מלול פונה לתושבים בדרישה להקפיד יותר על ההנחיות: ״נגיף הקורונה גובה מאיתנו מחיר כבד מאוד. שיעור התחלואה לא מפסיק לעלות. אני דורש מכולנו, בפרט לקראת סוף השבוע הקרב, להקפיד על הנחיות הזהירות. אל תצאו מהבית ללא צורך, אל תארחו אחרים. שמרו על הנחיות הבידוד.
חייבים להקפיד יותר ולקטוע את שרשרת ההדבקה בעיר . אנו נעשה הכל מצידנו על מנת לאכוף את ההנחיות אולם נדרשת אחריות אישית מכל אחד ואחת. חייבים לעצור את התחלואה בעיר!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן