news08.net/ads.txt

75 שנה לניצחון על גרמניה הנאצית | בלום לווטרנים: “הצלתם את העם היהודי ותרמתם תרומה עצומה לאנושות”

במסגרת חגיגות 75 שנה לניצחון על גרמניה הנאצית בתשעה במאי, התקיים הבוקר (רביעי) טקס מרגש באנדרטה לזכר וותיקי מלחמת העולם השנייה ברחובות, במעמד מ״מ ראש העיר, זהר בלום המחזיק בתיק החינוך וקליטת העלייה. בלום ברך את המשתתפים בטקס בהם לוחמי מלחמת העולם השנייה, בני משפחותיהם ויו״ר ארגון הוטרנים הארצי, אברהם גרינזייד.

“אנחנו עומדים כאן בזכותכם, בזכות הגבורה שלכם והניצחון שלכם על גרמניה הנאצית שהיה לא רק ניצחון על גרמניה אלא גם הצלה של העם היהודי ותרומה לאנושות כולה”, אמר בלום בהתרגשות.

לטקס קדמה תהלוכה לאורך רחוב הרצל עם תמונות של הנופלים במלחמה עד האנדרטה – שם התקיים טקס לזכר הלוחמים הנופלים במלחמת העולם השנייה. מתנדבים אשר הביאו את הווטרנים קיבלו שי ותעודת הערכה מעיריית רחובות. בנוסף, בשבוע הבא מתכוננים לערוך פעילות של שירה בציבור בכניסה למקבצי הדיור שם מתגוררים הווטרנים ששרדו את מלחמת העולם השנייה ואף תתקיים פעילות הנצחה והוקרה מיוחדת ברשתות החברתיות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן