879 מיליון ש”ח -תקציב עיריית לוד לשנת 2020

מועצת העיר לוד, אישרה בישיבתה האחרונה, פה אחד את תקציב העירייה לשנת 2020 אשר יעמוד על כ- 879 מיליון ש”ח, גידול של 138 מיליון, לעומת 2019 שבה עמד סך התקציב על 741 מיליון , ביטוי לצמיחה שעוברת העיר. 

יצוין כי התקציב שאושר אינו סופי, וכי הוא צפוי לגדול לאחר שיבוצעו התאמות ושינויים במהלך השנה. בדברי ההסבר למועצה ציין ראש העיר כי בשל מערבולת מערכות הבחירות בהן מצויה המדינה, קיימת השלכה ישירה על התפעול והתקציב של הרשויות המקומיות, שכן אין קבלת החלטות ע”י שרי הממשלה השונים, ולפיכך לא קיבלה העירייה הודעות ממשרדי הממשלה השונים על גובה התקציב לו תהיה זכאית לשנת 2010. עוד ציין ראש העיר כי לאחר שהתלבט עם גורמי המקצוע, החליט להגיש תקציב מאוזן במועד ולערוך כאמור שינויים במהלך השנה, בין היתר לאחר שמקורות ההכנסה של העירייה ממשרדי הממשלה לשנת 2020, יהיו מבוססים יותר.

טרם ההצבעה במועצת העיר, קיים ראש העיר דיונים בוועדת הכספים ובהנהלת העיר בהשתתפות חברי מועצת העיר על סעיפי התקציב השונים, בהשתתפות גורמי המקצוע בעירייה בהם גזבר העירייה ציון הדר וצוותו, המנכ”ל אהרון אטיאס, וזאת לגיבוש תקציב עירוני מוסכם, שקול ואחראי.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו: התקציב החדש מביא עמו בשורות טובות עבורכם תושבים יקרים, וקובע סדר עדיפויות חדש וגידול משמעותי בסעיפי הפיתוח, התשתיות, ניקיון וטיפוח חזות העיר, הביטחון, החינוך והרווחה לצד חיזוק השכונות הוותיקות והעיר העתיקה, בדגש על ייעול המנגנון העירוני והרחבת סל השירותים לתושב. תודתי לחברי המועצה שהצביעו פה אחד, ולכל העוסקים במלאכת הכנת התקציב, בהם למנכ”ל העירייה אהרון אטיאס, גזבר העירייה ציון הדר וסגניתו אסתי רוט, על עבודתם המקצועית תוך עמידה בלוחות הזמנים. נמשיך בע”ה להצעיד את לוד קדימה, לעשות ולפתח את העיר, תוך שמירה על תקציב מאוזן המנוהל בקפדנות, באחריות ובמקצועיות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן