הזמר מוש בן ארי [54] חש ברע בסוף השבוע – ועבר צינתור בבית החולים בלינסון בפתח תקווה.
הזמר האהוב אמור היה להתארח בהופעתה של נסרין בארצות הברית, אולם הודיע שלא יוכל להגיע לאחר שחש ברע והתפנה לבית החולים, שם נבדק ונאמר לו כי עליו לעבור צנתור.
"הוא מרגיש טוב כעת וצפוי להשתחרר מחר מבית החולים", נמסר מטעמו.
באשר להופעותיו בפסטיבל ג'נסיס וקו רקיע בפארק אריאל שרון – צפויה לצאת הודעה רשמית.
◼️ הצטרפו לחדשות תרבות, בילוי ופנאי בווטסאפ לחצו כאן
◼️ הצטרפו לחדשות ברנז'ה, רכילות, בידור, טלוויזיה, מוסיקה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








