הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה דרום אישרה השבוע להפקדה תוכנית רחבת היקף להקמת פרויקט ענק במתחם שבט אחים בקריית גת, ביוזמת עיריית קריית גת וחברת דרך הדרום אחזקות.
התוכנית משתרעת על כ־14 דונם בסמוך לתחנת הרכבת, ותכלול 250 יחידות דיור במגדלים בני 30 קומות, לצד שני מגדלי תעסוקה בני 15 קומות, שטחי מסחר ותעסוקה, מבני ציבור ומכללה. בנוסף, יוקצו שטחים ציבוריים פתוחים ומעברים בהיקף של כ־4 דונם, מעל 3,000 מ"ר לשימושי ציבור, כ־8,000 מ"ר למסחר ו־41,000 מ"ר עבור משרדים ותעסוקה.
ראש העיר, כפיר סויסה, ציין:
"קריית גת נמצאת בעיצומה של תנופת פיתוח חסרת תקדים. אישור התוכנית מהווה צעד משמעותי נוסף בדרך להתחדשות מרכז העסקים הראשי של העיר ולהפיכתו למוקד תוסס של מגורים, מסחר, תעסוקה ולימודים. החיבור הישיר לתחנת הרכבת ולמרכזי התחבורה יאפשר נגישות מיטבית לתושבים ולמבקרים, ויתרום להמשך הצמיחה הכלכלית והחברתית של העיר. אנו נמשיך לפעול כדי להבטיח שקריית גת תמשיך להיות עיר מתקדמת, חדשנית ומובילה".

◼️ חדשות קריית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








