במסגרת המאבק חסר הפשרות שמנהלת משטרת ישראל כנגד נגע הסמים, בתאריך 30/8/25 ערכו בלשי משטרת רמת גן- בני ברק בשיתוף לוחמי מג"ב זרוע ת"א, צו חיפוש עפ"י בימ"ש בעסק באזור תעשייה, ברח' האומן ביבנה.
במסגרת החיפוש בעסק באזור התעשייה, הבלשים חשפו מעבדת סמים פעילה שכללה חומרים החשודים כסם: 853 עציצים מסוג מריחואנה במשקל של כ-350 ק"ג.
כמו כן נתפסו 153 גרם חשיש, 16 עוגיות חשיש. אותרו שני רכבים של החשודים והם נתפסו ונגררו להמשך טיפול. בתוך כך, במתחם אותרו מנורות, מזגנים ומפוחים המשמשים לגידול הסמים.

השוטרים עצרו את שלושת החשודים (20 פ"ת, 22 ר"ג, 38 רחובות) והם הובאו לחקירה במשטרת בני ברק- רמת גן שבסיומה נכלאו. בימ"ש האריך את מעצר שניים (20, 22) עד 4/9/25 ואחד (38) שוחרר היום לאחר ערר שהגישה המשטרה.
◼️ חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ חדשות רמת גן, גבעתיים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ חדשות פתח תקווה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










