הבוקר (רביעי) התקיים טקס סיום לשנת הפעילות במכללת הגמלאים בקריית גת, בהשתתפות ראש העיר כפיר סויסה, סגן ראש העיר ויו"ר דירקטוריון רשת המתנ"סים ארז חסון, מנכ"ל הרשת אמיר בן שמחון, חברי ההנהלה וצוות המכללה. הטקס כלל ארוחה חגיגית, ברכות חמות ומופע מוזיקלי של הזמר ברנרד יחד עם אסתי ואפי.

ראש העיר סויסה בירך את המשתתפים ואמר: "מכללת הגמלאים היא מקור לגאווה עירונית ומופת לעשייה ערכית ולחיי תרבות בגיל השלישי. אנו משקיעים בחינוך לכל גיל וזוכרים להוקיר את תרומתכם לעיר."
במהלך השנה נהנו חברי המכללה ממגוון הרצאות, מופעי תרבות, סיורים ונופשונים. יו"ר המכללה, טובה רויף, הודתה לעירייה ולרשת המתנ"סים על שיתוף הפעולה הפורה.
◼️ חדשות קריית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








