news08.net/ads.txt

מאמן מכבי יבנה, יוסי זוזוט: “חשוב להמשיך את הליגה – כולם רוצים בכך”

כחלק מההתמודדות עם משבר הקורונה העולמי ובהתאם להנחיות הגורמים על איסור התקהלות וביטול משחקי הכדורגל, הודיעה הנהלת מכבי יבנה לכל עובדיו, לרבות שחקני הקבוצה הבוגרת, על הוצאתם לחל״ת, עד להודעה חדשה.

יוסי זוזוט, מאמנה של מכבי יבנה התייחס למצב: “המשחק שייך לקהל האוהדים של כל קבוצה אבל הדבר האחרון שצריכים לחשוב עליו זה הטובה האישית של כל אחד. במצב הזה כולם נפגעים, הספורט, עסקים, לימודים ועוד. מה לעשות שאנשים חולים ומתים? צריכים להישמע להוראות של הגורמים האחראים על הנושא הזה. לגבי הכדורגל בלי קהל – כמו שכולם אומרים אין מה לשחק”.

איך זה יגמר? “חשוב להמשיך את הליגה כי כולם רוצים בזה וגם לשחקנים, מאמנים והאוהדים חסרים המשחקים. אין ספק שיש בעיה מקצועית לחזור אחרי חודש או חודשיים בלי אימונים כאשר הכושר הגופני נפגע וכולנו בהסגר. במצב הזה אין הצדקה לחשוב על כדורגל או על כל דבר אחר רק להתפלל”.

השבתה תעזור לכם לשרוד. לדעתי הקבוצות צריכות לנצח במגרש, אבל אם ההפסקה מהאימונים ומהמשחקים תימשך לתקופה של שלושה שבועות ומעלה, זה יוצר בעיה מקצועית לשחקנים בכושר המשחק. לא מעניין מה יחשבו צריכים להגדיל את הליגה לעונה הבאה, לתת למי שצריך לעלות שיעלה ולא יקרה כלום אם שנה הבאה נפתח את העונה עם 20 קבוצות”.

תחזרו לשחק?

“ההתאחדות חייבת לפצות על הנזקים שנגרמו בגלל הקורונה. זה דבר שההתאחדות תצטרך לקחת בחשבון. בעזרת השם ורק בעזרתו נתפלל שהמגיפה הזו תיעלם כמה שיותר מהר כי כל המדינה נפגעת כלכלית, לא רק אנחנו המאמנים, השחקנים, נקווה כמה שפחות. לכל אחד יש משפחה שהוא צריך לפרנס והמצב לא פשוט”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן