news08.net/ads.txt

גדרה: חגיגות שבועות ברחוב הבילויים המשוחזר

ביום שני האחרון גדרה לבשה לבן ואווירת החג החלה מורגשת ברחובות המושבה, רחוב הבילויים התמלא בילדות וילדי המושבה אוחזים בטנא וסלסלות חג שהגיעו לחגוג את חג השבועות בפסטיבל חגיגי ומיוחד.

כמידי שנה קיימה המועצה המקומית גדרה בהובלתו של ראש המועצה יואל גמליאל, את חגיגת שבועות המסורתית של המושבה, ואין מתאים יותר מרחוב הבילויים, הרחוב הראשון ההיסטורי של המושבה, לחגיגה קסומה.

בשנים האחרונות יואל גמליאל ראש המועצה, הוביל פרויקט שחזור ושדרוג חסר תקדים לרחוב הבילויים, במהלכו  בוצע שימור אתרי מורשת כגון צריף הבילויים, מוזיאון גדרה ובור הבילויים, שודרגה גינת רחל ההיסטורית ושופץ מבנה מוזיאון גדרה כולל הקמת מוזיאון פתוח לאורך הרחובות ההיסטוריים של גדרה כמו כן, שודרג רחוב הבילויים ההיסטורי בהתאם לרוח המושבה וכן, רחוב סברדלוב שמהווה המשך ישיר לרחוב הבילויים, ובימים אלו ממש ניתן לראות בכניסת הרחוב את “שער הבילויים”  שהולך ונבנה וישלים את המראה ההיסטורי המשוחזר והמיוחד של הרחוב.

במהלך פסטיבל השבועות חגגו ילדי הגנים בתהלוכה מרשימה, התקיימה תחרות עוגות גבינה שהשאירה טעם מותק בפה, התקיימו דוכנים ומייצגי רחוב מרהיבים, להקות מקומיות ומכשרות הופיעו בפני התושבים, ולסיום זכו ילדי המושבה להופעה של מיכל הקטנה.

בין המשפחות הרבות שהגיעו לחגיגה ניתן היה לראות את ראש המועצה יואל גמליאל, חוגג יחד עם התושבים את בואו של חג השבועות.

גמליאל: “חגיגת שבועות המסורתית שלנו בגדרה, משתלבת באופן נפלא ביופיו של רחוב הבילויים ההיסטורי של המושבה גדרה, פרויקט שימור ושדרוג רחוב הבילויים והאתרים ההיסטוריים שלנו, הפך את הרחוב למיוחד במינו. שמחתי לפגוש פה ברחובות הבילויים את המשפחות הרבות שהגיעו לחגיגת שבועות המסורתית, אני מודה לכל העוסקים במלאכה, ומאחל חג שבועות שמח לכל תושבות ותושבי גדרה.!”

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן