news08.net/ads.txt

דו”ח בסך 2,500 ש”ח ושימוע במשטרת יבנה בעקבות הפרת הנחיות בסניף “רמי לוי” במתחם G

בביקורת שנעשתה  ע”י יחידת השיטור העירוני נמצא כי סניף “רמי לוי”  במתחם G הפר לכאורה את  התקנות לשעת חירום ותקנות “התו הסגול”.  בנוסף, נמצא ליקוי בטחוני הנוגע לאבטחת הסניף.

 

לאור הממצאים נסגר הסניף למשך מספר שעות. לאחר  תיקון הליקויים הסניף נפתח להמשך פעילות.  מפקד תחנת משטרת יבנה יערוך בימים הקרובים שימוע לנציגי הסניף בסיומו יוחלט על המשך הצעדים. כנגד מנהל המקום נרשם דו”ח עפ”י דין בסך 2,500 ש”ח בגין הפרת ההנחיות.

כזכור, ראש העיר, צבי גוב-ארי הנחה את יחידת השיטור והפיקוח העירוני להגביר את היקף הביקורות  בכלל העסקים בעיר. כנגד מפרי הנחיות התו הסגול  אשר נועדו להגן על בריאות הלקוחות והעובדים, יינקטו צעדים מינהליים על-מנת לצמצם את התחלואה בעיר.

ראש העיר פנה לבעלי העסקים בעיר להקפיד על יישום ההנחיות בכדי שניתן לצמצם את התחלואה ולאפשר בעתיד הקרוב חזרה לשגרה בהתאם לצבע מתווה “הרמזור”. במידה ולאחר תקופת הסגר יבנה תוכרז כעיר “צהובה” או “ירוקה” ניתן יהיה לאפשר את פתיחת מירב העסקים בעיר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן