הלב נרמס: אלי רפאל, אחיה של שרון רפאי ז”ל, נרצח בתופת החמאס

השכול הכה פעמיים במשפחת רפאי: זוהתה גופתו של אלי רפאי, אחיה של שרון ז”ל. שניהם הובאו למנוחות בבית העלמין במושב בן-זכאי

הידיעה הזו קשה לי במיוחד. הדחקתי. לרשום את שמה של שרון רפאי, אחותה של ליאב חברתי, ברשימת הנרצחים בתופת החמאס זהו לא דבר של מה בכך. הצער ענק, הלב נקרע לרסיסים. קפאתי.

ביום חמישי שרון היפהפייה, שנרצחה במתקפה הארורה בשבת שעברה, הובאה למנוחות. מיד כשזעקה לעזרה, עלה אחיה אלי רפאל על הרכב בדרכו להצילה. אתמול נמצאה גופתו ושמו נוסף לרשימת הנרצחים על ידי בני העוולה.

שרון ז״ל, בת 28 במותה, הותירה אחריה זוג הורים, למדה בגבעת וושינגטון וסיימה בהצלחה תואר במערכות מידע. במקום עבודתה כתבו: “בצער רב ובכאב גדול רשת פאן סיטי משתתפת בצערה של משפחת רפאי על הירצחה של עובדת יקרה לליבנו שרון רפאי, יהיה זכרה ברוך”.

האחים לבית רפאל – מגן יבנה – נרצחו על-ידי מפלצות האדם במסיבת הטבע ביער רֵעים.

במקום עבודתו של אלי ז”ל כתבו: “בימים כואבים וקשים אלו, משפחת גדעון קוסמטיקס מרכינה את ראשה ומבכה על לכתכם של כל הנרצחים. בלב כבד ונורא התבשרנו כי אלי רפאל ואחותו שרון רפאי השם יקום דמם, נרצחו בדם קר ע״י בני עוולה אלי רפאל היקר ואהוב, היה מנהל המרכז הלוגיסטי של החברה למעלה מ- 7 שנים והפך לבן משפחה, לאלי היה קשר אישי וקרוב עם העובדים שמתחתיו ועם מנהליו, עובד מסור ומוערך ואהוב על כולם. אלי נרצח כגיבור בעת ניסיון לחלץ את אחותו שרון ובן זוגה ממסיבת הדמים.
ייזכר כגיבור בחייו ובמותו, כמי שהיה עמוד התווך למשפחתו בחייו ורגעיו האחרונים.

יושבים שבעה בבית המשפחה, רח’ המפרש 8/2, יבנה. ה’ יקום דמם. יהי זכרם ברוך.

◼️ לקבוצת החדשות בגן יבנה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות ביבנה והסביבה לחצו כאן

צילום: רשתות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן