news08.net/ads.txt

המהלך המבריק של מאיר יצחק הלוי: הצרחה | הערב: מתן בארי ימונה לסגן ראש העיר בשכר, במקומו של סטס דנקין | כל הפרטים

חודש וארבעה ימים בלבד חלפו מאז הניח חבר המועצה ויו”ר האופוזיציה מתן בארי מעטפה בלשכת ראש העיר ובה הבקשה לקיים ישיבת מועצה שלא מן המניין במטרה להדיח את סטס דנקין מתפקיד סגן ראש העיר והנה, נראה כי הערב ייאמר דבר כאשר ראש העיר יבצע הצרחה (החלפה בין שני חברי מועצה בתהליך רוחבי) יקיים הצבעה ובה יוחלט כי מתן בארי ימונה למשנה לראש העיר ללא שכר עד ל-7.4 או אז ימונה לסגן ראש העיר בשכר – במקומו של דנקין.

כזכור, בעשרה בספטמבר, הונחה מעטפה בלשכתו של ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, עם חותמת “נתקבל” במרכזה בקשה לקיים ישיבת מועצה שלא מן המניין. מאיר יצחק הלוי התבקש לקיים את הישיבה על פי חוק פקודת העיריות ולא יאוחר משבעה ימים מהרגע שנתקבל המכתב בלשכתו. במעטפה הונחה בקשה של יו”ר צעירי אילת, מתן בארי, להדיח את סגן ראש העיר, סטס דינקין, מהלך עליו שקדו למעלה מחודש ימים מנכ”ל החברה הכלכלית אבי כהן ויו”ר סניף הליכוד באילת, היזם ברוך קבלו. מאחר וישנם 17 חברי מועצה, כדי לקיים ישיבה מיוחדת יש להגיש רוב של חתימות מחברי המועצה קרי תשע חתימות. שמונה חברי מועצה נענו מיידית לבקשה של בארי: שלושה מסיעתו: שמוליק שלם, חן בן אפריים, יערית אבוטבול – יהודה פרץ שסיכם על חבירה משותפת לקואליציה (אם וכאשר), משה אלמקייס, דובי כהן ואולג צ’רנמוריץ. אך הזמן עבר והישיבה לא התקיימה.

הסתבר כי לאחר שפורסמו הדברים במלואם, בחדשות 08, קיבלו כמה מהחתומים פיק ברכיים ונסוגו מההחלטה. עם זאת, מראש היה ברור לכל כי ייתכן וינסו לנטרל את המהלך. ראש העיר ידע לקרוא היטב את המפה והבין כי אם המהלך לא ייצא לפועל הדבר יוביל לשיבוש שכל כולו לטובת האופוזיציה שתהא רחבה יותר, קרי האופוזיציונרים ייצאו למלחמת עולם – ואת זה הוא לא צריך בעת בה לתושבים שלו אין מה לאכול. פייר? צודק.

מאיר יצחק הלוי לא פראייר. הוא מבין פוליטיקה ובעיקר מפנים כי התושבים שלו במצוקה ממשית. לא ברור האם האגו זז ממקומו או לא – אך במהלך מבריק זימן ראש העיר את בארי לפגישה סודית ובה הוחלט כאמור כי הערב (רביעי) בארי ימונה למשנה לראש העיר עם הענקת סמכויות והבטחה חתומה שב-7 באפריל הוא ימונה לסגן ראש העיר, כפי שצוין לעיל. מאיר יצחק הלוי מבטיח לעצמו שקט תעשייתי, במיוחד עכשיו, עם קואליציה רחבה, ובמצב כזה יתקיימו הוועדות, תתקבלנה החלטות ניהוליות – והעיר תוכל להמשיך קדימה ולהתמודד עם השלכות הקורונה.

גורם בסיעתו של בארי אמר כי “היה אפשר ללכת למלחמה ולעשות בלגאן אבל זה לא הזמן לעשות זאת סביב משבר הקורונה. התושבים יותר חשובים מחצי שנה של משכורת עבור משרת הסגן. מלכתחילה לא נכנסנו לעולם הזה בשביל כסף”. לשאלה מדוע בארי החליט להיעתר להצעתו של ראש העיר לשמש תחילה כמשנה לראש העיר ללא שכר, השיב אותו הגורם: “גם אם יש מישהו שחושב שנהיה קישוט אני יכול להרגיע אותו כבר עכשיו: לא נהיה קישוט, אנחנו רוצים לדאוג לציבור הצעירים ולדאוג למכלול רחב שלנושאים הנוגעים אליהם כולל אקדמיה, תעסוקה, רישוי עסקים, איכות הסביבה, פיתוח הים ופניות התושבים, זוגות הצעירים ותרבות. יש כאן אתגרים רבים ואנחנו מאמינים שנוכל לסייע לציבור גם אם הכסא לא כל כך פופולרי, מפני שמי שאוכל את הקש הכי גדול מהקורונה הם צעירים וקשישים – ואנחנו כאן בשבילם”.

מתן בארי סירב להתייחס לדברים. “כשיגיע הזמן לדבר – אדבר”. נמשיך לעקוב.

צפו בישיבה בנושא – המועברת בלייב בערוץ היוטיוב של עירית אילת – לחצו כאן

פרשת השבוע, נוסח עירית אילת: בָּלָגָן פוליטי; כל הפרטים מאחורי המעטפה שהונחה בלשכת ראש העיר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן